youtube users

Youtube users  – audienta mesajului tau

In articolul precedent vorbeam de cat de important este sa includem in strategia de online marketing postarea de continut video. Am vazut si un filmulet in care Steve Garfield, autorul cartii “Get Seen: Online Video Secrets to Building Your Business” explica de ce iti poate oferi continutul video un real avantaj competitiv. In filmulet apare si mentiunea legata de postarea filmuletelor prin care te poti face cunoscut lumii virtuale pe cel mai mare canal cu videoclipuri de pe internet: Youtube. Prezenta pe Youtube este obligatorie in momentul in care incluzi postarea de clipuri video in strategia ta de marketing online. Sa vorbim putin, pentru inceput, despre audienta ta in acest mediu, si anume utilizatorii canalului: Youtube users.

Youtube users: cine sunt ei si de ce ne intereseaza?

Youtube users sunt toti utilizatorii canalului Youtube, predispusi la mesajul video pe care tu alegi sa il postezi aici. Scopul tau, in momentul in care devii activ in acest mediu, este sa ii transformi pe utilizatori in abonati (subscribers) la canalul tau. Un subscriber este acel utilizator care alege sa fie la curent cu videoclipurile pe care tu le incarci pe propriul canal de Youtube. Un subscriber se poate transforma, daca lucrurile merg bine, intr-un…fan nebun, care sa vizioneze continutul, sa comenteze la adresa lui si sa il distribuie.

Iata cativa pasi prin care poti sa atragi mai multi Youtube users si sa ii transformi in subscriberi:

1. Fii consecvent: Daca vrei ca lucrurile sa evolueze in mod fericit din punct de vedere al traficului pe canalul tau, trebuie sa investesti suficient timp in aceasta activitate. Actualizarile constante de continut sunt primul pas in aceasta directie. Incarca videoclipuri noi si distribuie-le audientei tale cat mai des posibil.

2. Furnizeaza valoare: Daca videoclipul tau nu reuseste sa furnizeze valoare reala pentru utilizatori – youtube users – sa nu fii surprins daca vizitele nu cresc. Fiecare videoclip trebuie sa furnizeze cel mai bun continut, cele mai bine pastrate secrete ale tale si cele mai eficiente strategii. Cum altfel sa ii cuceresti pe utilizatori?

3. Fii remarcabil: In ziua de azi, nu mai este suficient sa postezi videoclipuri in fiecare saptamana, cu sfaturi si continut de calitate. Trebuie sa iti folosesti creativitatea pentru a transforma continutul valoros intr-un produs atragator, diferit de tot ceea ce exista. Pe scurt, clipurile tale trebuie sa fie remarcabile.

Cam astea sunt legile nescrise care te pot ajuta sa ii vrajesti pe Youtube users…

…nu ramane decat sa iti folosesti farmecele pentru a face bine.