Vrei sa transformi sutele/ miile de fani ai paginii de Facebook in vizitatori ai site-ului tau si nu stii cum? Afla cateva ponturi prin care „magia” se poate infaptui!
vizitatori site

Vizitatori site: cum ii castigi din randul fanilor de pe Facebook?

Facebook a devenit, fara indoiala, unul dintre cele mai importante medii de comunicare pentru companii, insa cele mai multe dintre acestea isi pastreaza ca principale puncte de vanzare site-urile proprii, scrie SocialMediaExaminer.com.

Te intrebi ce e de facut pentru ca audienta de pe Facebook sa intre in contact mai mult cu pagina de brand a companiei tale? Una dintre variante ar fi ca toate informatiile pe care le pui pe Facebook sa se continue printr-un link catre site-ul propriu, insa aceasta metoda prezinta riscul de alienare a fanilor.

Iata 5 metode sanatoase de transformare a fanilor de pe Facebook in vizitatori site:

1. Foloseste-te de tab-uri

Exista mai multe companii ale caror pagini initiale  – pe care ajung cei care nu au dat inca Like paginii- contin tab-uri (etichete) cu link-uri catre website-ul propriu. Atunci cand un utilizator de Facebook ajunge pe aceasta pagina, este incurajat sa apese pe butonul Like si in acelasi timp are posibilitatea de a intra pe site-ul companiei cu un singur click. Una dintre companiile care se foloseste de taburi pentru a-i transforma pe utilizatorii Facebook in vizitatori site este Honda (vezi pagina de Facebook).

Astfel, compania si-a luat angajamentul de a nu-i limita pe vizitatori la pagina de Facebook.

2. Da „share” articolelor si post-urilor de pe blog

Daca firma ta produce continut, ai grjia ca acesta sa ajunga pe reteaua de socializare! Promovarea articolelor si post-urilor de pe blog este o strategie excelenta de crestere a vizibilitatii, prin Share-urile, Like-urile si comentariile lasate pe Facebook.

3. Incita dar nu dezvalui totul din prima

Atunci cand dai Share in mod traditional unui articol pe facebook, oferi fanilor o imagine destul de clara asupra continutului, post-urile clasice avand titlu, fotografie si descriere. De multe ori insa, este indicat sa oferi cititorilor doar cateva cuvinte bine alese din textul articolului (sau doar cu referire la text) si un link simplu, care sa le trezeasca interesul…

Atentie! Este recomandat sa folosesti aceasta metoda mai ales atunci cand continutul are o valoare ridicata, pentru ca cititorii sa nu se simta „pacaliti”.

4. Organizeaza un concurs pe site

Multe companii organizeaza concursuri pentru a mentine viu interesul fanilor de pe Facebook, insa concursurile pot fi o modalitate excelenta de a atrage vizitatori site. Pentru un rezultat si mai bun, te poti folosi de Facebook doar pentru promovarea concursului, iar acesta sa se desfasoare propriu-zis pe site, in cazul in care dispui de o platforma eficienta pe care sa rulezi concursul.

5. Oferte speciale pentru fanii de pe Facebook pentru a-i transforma in vizitatori site

Una dintre optiunile pentru transformarea fanilor de pe Facebook in vizitatori site este oferirea de acces acestora la oferte speciale pe site. Acest lucru ii va incuraja pe fanii paginii de Facebook sa ramana conectati la pagina si, in acelasi timp, sa devina activi si pe website.

Eforturile de marketing intreprinse pe Facebook isi vor etala astfel rezultatele (pe langa notorietatea pe reteaua de socializare in cauza), prin vizitatorii adusi de pe Facebook pe site si, implicit, prin vanzarile generate de acestia.