vizibilitate redusa

Vizibilitate redusa care afecteaza traficul catre pagina ta

Ai observat o reducere a interactiunilor pe pagina ta de Facebook in ultimele saptamani/ luni? Motivul acestei nenorociri poate avea legatura cu vizibilitatea pe care o au update-urile tale pe pagina News Feed a utilizatorilor.

Desi algoritmul evaziv folosit de Facebook este greu de patruns in profunzime, exista cateva artificii care te pot ajuta sa iti recapeti vizibilitatea in ochii fanilor paginii tale de Facebook.

Solutia pentru vizibilitate redusa. Instructiuni de folosire

1. Antreneaza-ti audienta sa iti urmareasca postarile

Cum faci asta? In primul rand, trebuie sa furnizezi un continut bun care sa ii cucereasca pe utilizatori, astfel incat acestia sa isi doreasca sa nu il rateze. Daca furnizezi continut de calitate, interactionezi si construiesti o comunitate, fanii vor veni singuri sa iti caute continutul, in cazul in care au ratat notificarea. E bine sa sa fii consecvent in ceea ce privestevizibilitate redusa postarile – de exemplu, ele sa apara in fiecare dimineata la ora 10.

2. Educa-ti fanii sa iti “marcheze” postarile

Optiunea se numeste “Highlight this story” si este disponibila in cazul in care utilizatorii dau click pe sagetica din dreapta sus a post-ului. Poti sa iti incurajezi fanii sa dea click pe aceasta optiune pentru a se putea bucura si de alte lucruri interesante pe care le vei publica pe viitor. Postarile tale vor aparea in partea de sus a paginii News Feed, adica vei fi cu adevarat in lumina reflectoarelor. 😀

3. Foloseste-te de contul personal de Facebook

Deoarece Facebook acorda o oarecare prioritate conturilor personale fata de conturile de tip Pagina, poti sa te folosesti de acest avantaj si sa iti promovezi afacerea de pe pagina personala. Desi Facebook precizeaza in “Statement of Rights and Responsabilities”, la punctul 4, faptul ca nu ai voie sa folosesti profilul personal pentru castig comercial, nu iti este totusi interzis sa vorbesti despre afacerea ta.

Directioneaza-ti asadar prietenii catre postarile de pe blog, sau catre pagina de Facebook a companiei si informeaza-i cu privire la evenimentele organizate de companie.

Si uite asa poti scapa de pacatoasa vizibilitate redusa de care te plangeai…

…si sa sari in ochii utilizatorilor, cu un continut valoros, normal!