vanzarile online

Pana in 2015, 50% dintre vanzarile online vor fi generate de Social Media

Gartner Research le vine de hac  necredinciosilor care se arata inca sceptici cu privire la capacitatea Social Media de a genera vanzari online. Conform unui studiu efectuat recent, Facebook genereaza in acest moment 26% din traficul de tip referral, procentaj care va creste in urmatorii ani.

In momentul in care citesti aceste randuri, 20% dintre cumparatori prefera sa achizitioneze produse prin intermediul paginii de Facebook a unei companii, in loc sa viziteze site-ul oficial.

Vanzarile online si Facebook

Dintre cele 10 milioane de branduri mici inregristrate pe Facebook, o treime se folosesc de reteaua sociala pentru a-si vinde produsele si serviciile.  Iar aceasta alegere nu este lipsita de intelepciune, avand in vedere ca fanii paginilor de Facebook sunt mai predispusi sa cumpere produsele companiei decat cei care nu sunt fani.

Vanzarile online, studiate in legatura cu retelele de socializare

Iata ce alte informatii ne furnizeaza studiul:

– exista in jur de 42 de miloane de pagini Facebook, majoritatea fiind folosite in scopuri comerciale;

– 79% dintre fanii paginii de Facebook ai companiei sunt mai dispusi sa-i achizitioneze produsele decat cei care nu sunt fani, iar 74% din ei sunt mai predispusi sa recomande prietenilor un produs sau serviciu;

– in cazul brandurilor renumite, ca de exemplu Apple, un fan pe Facebook valoreaza cu 90% mai mult decat un client obisnuit;

– 36% dintre fani posteaza continut referitor la brand pe profilurile lor;

– 58% dintre brandurile care si-au mutat activitatea comerciala pe Facebook au observat o scadere a costurilor de marketing;

– pana in 2015, 50% din vanzarile online vor fi intermediate de retelele sociale, ajungand la un total de 30 de miliarde de dolari.

Concluzia? Oricum am da-o, nu scapam de retelele sociale, care promit sa se tina scai de noi in continuare.