utilizare facebook

Utilizare Facebook la capacitate maxima

Daca depasim preconceptia ca numarul de fani asigura singur popularitatea paginii tale pe gigantul retelelor sociale, vom ajunge sa ne facem o idee corecta despre ce inseamna succesul pe Facebook: acesta se traduce nu doar prin numarul celor care au dat like paginii, ci mai ales prin numarul celor care ne vad postarile. Instrumentul ce controleaza nivelul tau de expunere se numeste EdgeRank si este algoritmul din spatele news feed-ului. Cum transformi acest instrument intr-o unealta care sa lucreze pentru tine? Aici intervin cateva „reguli” de utilizare Facebook, care, daca le bagi in seama, te vor ajuta sa cresti considerabil impactul pe care il au mesajele postate de tine. Ele nu trebuie vazute insa ca o reteta a succesului, noteaza Mashable.com, EdgeRank-ul fiind un intrument „cu personalitate”, greu de impresionat.

Reguli de utilizare Facebook pentru nota 10

1. Posteaza fotografii! Dintre cele sase tipuri de postari pentru care poti opta (text, fotografie, link, video, post platforma si interogatie), postarile de tip fotografie par sa fie, conform studiilor, cele mai de succes. Mai exact, ele atrag cel mai mare fan engagement, primind de 20 de ori mai multe like-uri, share-uri sau comentarii decat linkurile sau postarile video. Asadar, ai grija ca atunci cand postezi un link catre site sa atasezi link-ului si o fotografie.

2. Albume foto! Se pare ca utilizatorii de Facebook sunt mari fani ai fotografiilor, asa ca albumele foto chiar ii dau pe spate. Unul dintre motivele „isteriei” este reprezentat de felul in care sunt vizualizate albumele: una dintre imagini in format mare, iar celelate in format mic. EdgeRank-ul este influentat de clinck-urile date pe albumele foto, asa ca foloseste-te de ele!

3. Mai mult text! In caz ca nu stiai, numarul maxim de caractere pe care le poti tasta intr-un mesaj pe Facebook este 5.000, sufiecient de mare pentru a te apuca de povestit. Poti sa postezi articole intregi, folosindu-te de optiunea See more, care le permite utilizatorilor sa citeasca integral textul. Click-urile date de utilizatori pe optiunea See more sunt contorizate de Facebook si luate in calcul de EdgeRank.

4. Mesaje targetate! Dupa cum am spus, in masurarea succesului pe Facebook, unul dintre indicatori este interactiunea cu fanii. Pentru ca acest indicator sa atinga un nivel cat mai bun, este important ca mesajul tau sa ajunga la oamenii care ar putea fi interesati de el. Pentru aceasta, te poti folosi de noul instrument de targetare a audientei lansat de Facebook, Post Target. Cu ajutorul lui, fanii pot fi impartiti dupa anumite criterii, cum ar fi: varsta, sex, interese, educatie, loc de munca etc.

Utilizare Facebook de nota 10…

Si uite asa te poti bucura de favorurile influentului instrument EdgeRank…