Tipuri de marketing care „se poarta”: social, email, content marketing
Nu mai e niciun secret pentru nimeni faptul ca parca mai totul s-a mutat in online. Daca aproape intreaga noastra existenta este pusa pe platoul internetului, pe diverse retele de socializare si in business trend-ul pare sa fie tot in aceeasi directie. Regula de baza pentru a fi auzit este sa gasesti un loc in care sa iti aduni audienta. Si sincer, nu cred ca exista astfel de loc mai potrivit decat internetul.
Specialistii in marketing se prezinta din ce in ce mai optimisti in ceea ce priveste urmatoarele tipuri de marketing: social, email, content marketing si SEO.
Un sondaj realizat de Bizo ne dezvaluie tendintele in optiunile marketerilor care lucreaza pentru branduri de succes. Iata cum au raspuns acestia la intrebarea: „Care sunt canalele de marketing carora vreti sa le acordati o atentie sporita in urmatoarele 12 luni?”
Tipuri de marketing…social: in topul preferintelor marketerilor
Sondajul care exploreaza prioritatile factorilor de decizie in marketing ne informeaza ca acestia intentioneaza sa puna accentul pe social media (63,4%), pe e-mail marketing (45,5%) si pe content marketing (45,3%). Nici SEO nu sta deloc rau in acest studiu, 42,7% dintre cei intervievati afirmand ca intetioneaza sa investeasca mai mult in optimizarea pentru motoare de cautare.
Social marketing: unul dintre cel mai adorate tipuri de marketing
Studiul ne dezvaluie si motivele pentru care din ce in ce mai multi marketeri se hotarasc sa investeasca tot mai mult in social media.
La intrebarea: „Care este cel mai important rol pe care il joaca social media marketing in mixul de marketing?” 40,8% din cei interogati au raspuns ca cel mai important atribut al retelelor sociale este acela de crestere a notorietatii, 26,8% au spus ca este extrem de important rolul de consolidare a campaniilor publicitare (26,8%), iar 17,3 au considerat generarea de lead-uri ca fiind cel mai important atribut.
Concluzia: socialul se ridica tot mai sus in lista optiunilor strategice ale marketerilor, iar in cativa ani probabil vom asista la o detronare veritabila a celorlalte canale de marketing.
Tu cat de puternic crezi ca va deveni social marketing-ul?
Mizez in continuare pe SEO!