tipuri de continut

Vrei sa atragi atentia cititorilor tai, sa le oferi informatii utile, cu ajutorul carora sa transformi felul in care acestia iti vad compania? Continutul pe care il publici, fie ca vorbim de cel de pe site, blog, din video-uri sau din print, te poate ajuta sa faci acest lucru.

Iata cateva idei de abordare, care vor transforma continutul pe care il publici in magnet pentru ochii consumatorilor.

Tipuri de continut care capteaza atentia

1. „Conteaza pe noi”

Gandeste-te la un trend, o situatie in schimbare, care afecteaza viata clientilor tai. Poate fi vorba de o schimbare politica, sociala, o noutate tehnologica – orice poate crea probleme sau oportunitati noi.

Creeaza continut referitor la urmatoarele puncte:

  • Ce cauzeaza situatia, cum s-a dezvoltat ea.
  • Care este situatia actuala exacta.
  • Care sunt propriile tale pareri, ca un observator informat, despre felul in care va evolua situatia.
  • Recomandari oferite cititorilor, despre cum pot evita eventualele neplaceri sau cum pot profita de pe urma situatiei

2. „Suntem aici pentru tine”

Daca am vorbit despre trend-uri – situatii in schimbare, ei bine, e cazul sa vorbim si despre acele evenimente „meteorit”, ale caror efecte sunt iminente. Lucrurile se schimba rapid. Evenimentele de la 11 septembrie sunt un exemplu de un astfel de „meteorit” pentru multe industrii, in special pentru turism si securitate.

Continutul – noutati despre eveniment, recomandari date cititorilor – te va ajuta sa te pozitionezi ca o entitate conectata in permanenta cu realitatea, ca cineva care ia continuu pulsul realitatii.

3. „Cum sa”

Continutul prin care le oferi cititorilor tai o serie de sfaturi, prin care ii ajuti sa isi atinga obiectivele este unul dintre cele mai pretioase tipuri de continut. Un „Cum sa” bun te va ajuta sa cresti in ochii cititorilor tai, convingandu-i ca…iti pasa – un lucru extrem de pretios in content marketing.

Ai grija ca sfaturile tale sa fie relevante pentru audienta ta si, foarte important, sa fie bine documentate. Contributia personala asupra continutului (nu te limita la citate din carti de specialitate, nici la sfaturi culese din surse online), care reiese din exemple oferite din experienta ta in domeniu, creste valoarea acestuia.