Ai ramas…fara cuvinte? Nicio problema! Continutul pe care il publici nu trebuie sa fie neaparat de tip text. Descopera cateva tipuri de continut care nu necesita cuvinte, numai bune de incarcat pe site-ul tau.
Tipuri de continut fara cuvinte pentru website-ul tau
#1 Galeria de imagini – varianta cea mai la indemana daca te afli in pana de inspiratie in materie de cuvinte si ai un set de imagini care ilustreaza observatii sau experiente personale.
#2 Colectie de citate – asa e, sunt cuvinte, insa nu ale tale, iar procesul creativ poate sa ramana lenes in continuare. Indiferent de subiectul ales, cu siguranta au existat de-a lungul vremii suficienti intelepti care au spus una sau alta pe marginea lui.
#3 Colectie de link-uri – daca nu cumva a fost lovit de lipsa de inspiratie tot internetul, ar trebui sa poti face o lista cu 10-20 de link-uri din industrie, pe care sa le distribui audientei tale.
#4 Colectie de videoclipuri – continutul video devine pe zi ce trece tot mai important, asa ca nu sta pe ganduri si adauga clipuri (Youtube/Vimeo) pe site, atunci cand nu stii ce sa mai postezi.
#5 Interviuri audio – inregistrarea unor interviuri audio este o treaba extrem de usoara; ai nevoie doar de un program special, cum ar fi Audacity, si de un expert din aria ta de interes, cu care sa vorbesti. Interviul nu trebuie sa fie lung – 15 minute sunt mai mult decat suficiente.
#6 Interviuri video – daca ai echipamentul necesar, ceva cunostinte in materie de inregistrari video, cativa oameni dispusi sa impartaseasca din experienta lor, ai pusa mana pe ceva cu adevarat pretios; interviurile video sunt una dintre cele mai puternice metode de a capta atentia in mediul online, ticsit cu poze si text.
#7 Video selfie – raspunde la o intrebare (doua, trei) despre produsul sau serviciul tau in timp ce te inregistrezi cu telefonul mobil sau alt dispozitiv de inregistrare video pe care il ai la indemana. Dupa ce il editezi putin, poti incarca filmuletul pe site.
#8 Infografic – daca talentul tau merge si in directii vizuale, poti sa traduci informatiile pe care le detii in imagini care sa se adreseze targetului tau.
#9 Sondaje si studii – nu vorbim doar de continut bun de pus pe site, ci de continut care iti va oferi informatii pretioase despre clienti, piata, produse. Poti incerca, pentru inceput, versiunea gratuita Survey Monkey.
#10 Preluare de pe alt site – daca dai de un articol interesant online, care crezi ca ar fi de interes pentru audienta ta, cere permisiunea autorului pentru a-l publica pe site-ul tau. Nu uita sa incluzi, in mod vizibil, un link catre site-ul parinte.
#11 Guest post – invita alti bloggeri sa adauge continut pe site-ul tau, rasplatindu-i cu cate un backlink. Pentru a te feri de suspiciunile Google cum ca ai fi parte din vreun link farm, asigura-te ca publici numai continut de calitate.
#12 Continut publicat de utilizatori – nu ai idee ce sa mai publici pe site? Pune-i pe vizitatorii site-ului tau la treaba! De exemplu, incearca un concurs de fotografii in care le ceri utilizatorilor sa se fotografieze in timp ce folosesc produsul tau intr-o maniera creativa.
Mai ai si alte idei? Lasa un comentariu mai jos si…nu mai spunem la nimeni! 😀