termeni publicitari

Brand loialty

Se traduce prin loialitatea fata de brand, si este situatia in care un consumator cumpara produsele sau serviciile de la acelasi brand, in mod repetat. Practic se refera la fidelitatea consumatorilor.

Brand manager

Este persoana responsabila cu propagarea unui anumit brand in mediul extern. Printre responsabilitatile sale, se numara:

  • Conceperea mesajului publicitar care sa identifice acel brand
  • Influentarea perceptiei publicului tinta despre acest brand
  • Gandirea campaniilor de imagine

Brand recognition

Este procesul prin care un brand este recunoscut dupa oricare din atributele sale, de exemplu: culori specifice, ambalaj, slogan, logo, aspect etc.

Brief de creatie

Acesta este un document informativ pe care o firma sau organizatie il da unei agentii de publicitate, daca apeleaza la serviciile sale. Brief-ul trebuie sa contina toate informatiile necesare agentiei despre client, pentru ca acestia sa isi poata oferi serviciile intr-un mod cat mai eficient.

BTL (Below the Line)

Acesta este modul neconventional de promovare, prin mijloace diferite fata de cele obisnuite:

  • Promotii
  • Oferirea de mostre gratuite de produs
  • Prezentari, evenimente, expozitii, etc.
  • Activitati in aer liber (manifestari, flash mob, concerte, etc.)

In general, modalitatea aceasta de promovare este adresata direct publicului tinta, cu mesal adaptat pe nevoile si identitatea acestui segment. Il implica pe consumator intr-un anumit fel, influentandu-i decizia.

1-5  6-10