Strategia social media: 3 idei pentru infrumusetare
Desi este unul dintre cele mai libere spatii de interactiune cu clientii si restul audientei, social media ne reprezinta brandul la fel cum face orice alt spatiu publicitar, si din acest motiv trebuie sa avem grija ca el sa fie optimizat corespunzator si in concordanta cu imaginea brandului. Asta ne sugereaza si John S. Peters, social media manager al The Search Agency. El ne vinde cateva ponturi referitoare la strategia social media, ne invata cum sa o punem la punct inainte de a o servi pe tava utilizatorilor de internet:
Strategia social media. Etapele necesare optimizarii
1. Rafinarea designului
Designul conturilor de social media, desi pentru multi pare treaba de copii, fac parte din branding si din acest motiv trebuie tratata cu seriozitate. Este foarte important asadar sa personalizezi imaginile de fundal, fotografiile de profil si sa acorzi multa atentie tuturor elementelor vizuale care apar in pagina, astfel incat acestea sa se armonizeze perfect, reflectand in mod fericit imaginea brandului.
De asemenea, este indicat sa existe o linie a designului pe care sa o pastrezi pe toate platformele social media, pentru ca utilizatorii sa se familiarizeze mai usor cu identitatea brandului.
2. Paginile importante puse la punct
Extrem de importante pentru strategia social media sunt pagina de profil, pagina biografica si paginile „About”. Acestea sunt serios luate in seama de motoarele de cautare, care extrag din ele descrierile meta ce apar in rezultatele cautarilor. In acelasi timp, informatiile gasite in aceste pagini sunt primele ochite de vizitatori, atunci cand doresc sa afle mai multe detalii despre compania ta.
3. Cu angajamentul la control
Evaluarea angajamentului pe platformele de socializare este alt pas extrem de important care poate duce la infrumusetarea strategiei de social media. Trebuie sa observi in primul rand felul in care se realizeaza interactiunea cu audienta tinta si apoi sa vii cu solutii de imbunatatire a relatiilor (cu siguranta trebuie sa fie loc si de mai bine…)
Ce zici, merita strategia social media un lifting?
Eu zic ca da.