Profilul unui specialist in marketing de continut
Nu sunt putine companiile care au inteles importanta continutului in strategia generala de marketing. Content marketingul, pentru cei care il pricep si il practica deja de ceva vreme, este una dintre componentele esentiale in construirea unei reputatii, a unei voci. Si de aici beneficiile se ramifica.
Ca orice ramura importanta a marketingului, content marketingul are nevoie de un specialist – omul care scrie pentru tine. Cum „arata” aceasta specie de marketer si care ar trebui sa fie contributia lui la „bunastarea” companiei? Hai sa vedem.
Sunt specialist in marketing de continut pentru ca:
- Urmaresc obiectivele tale de business si imi construiesc obiectivele de content marketing in functie de acestea;
- Urmaresc reactia audientei la continutul publicat si fac ajustari in caz de nevoie;
- Am grija sa distribui in mod eficient continutul, pe baza unui plan de promovare gandit in prealabil;
- Inteleg strategia generala de marketing a companiei si vad efortul depus de mine ca o piesa importanta intr-un mare puzzle;
- Monitorizez permanent indicatorii de performanta ai activitatii mele;
- Am grija sa influentez pozitiv prin ceea ce fac reach-ul, engagementul si conversia
Ai citit asta in CV-ul unui candidat la postul de specializt in marketing de continut? Ar fi cazul sa pui mana pe telefon si sa il chemi la un interviu.