seo promovare

SEO: promovare…fara continut?

Google va penaliza site-urile care fac optimizare excesiva pentru motoarele de cautare. Anuntul, deloc surprinzator, din partea Google, vizeaza site-urile care folosesc in mod excesiv tehnicile de promovare SEO. Ce inseamna in cazul SEO promovare excesiva? Ei bine, in principal cei care fac optimizare agresiva se concentreaza mai putin pe oferirea unui continut de calitate, si mai mult pe tehnicile specifice SEO.

Ei bine, de cand am pornit discutia despre SEO, am subliniat constant cat de importanta este promovarea unui continut de calitate pentru motoarele de cautare, ele avand rolul de intermediar catre utilizatori. Ceea ce incearca Google sa faca este sa ii penalizeze pe cei care folosesc optimizarea fara a tine seama de nevoile utilizatorilor, a celor care cauta o anumita informatie in mediul online.

Prea multe cuvinte cheie si link-uri pe o pagina sunt primul semn ca avem de-a face cu o optimizare excesiva. Desi Google nu a implementat inca aceasta penalizare, pentru a nu avea probleme cu site-ul, pot fi luate cateva masuri de precautie.

SEO: promovare cu bun simt

Iata care sunt masurile de precautie:

continutul trebuie scris in principal pentru cititori, nu pentru motoarele de cautare: creeaza un continut util pentru utilizatorii care ajung pe site-ul tau si nu ingramadi doar cuvinte fara sens intre cuvintele cheie care atrag atentia motorului de cautare. Indiferent cat de mult ai face SEO, promovare de orice fel pentru site-ul tau, continutul este cel pentru care te vei face cunoscut.

calitate, nu cantitate – daca postezi link-uri pe paginile site-ului, ai grija sa fie dintre cele de calitate;

citeste Ghidul Google privind crearea site-urilor de calitate: acestea sunt regulile in vigoare referitoare la calitate unui website. Tine asadar cont de ele, ca sa nu te trezesti cu surprize neplacute din partea lui Google.

SEO: promovare pentru fiecare…

…desi este o metoda facila si eficienta de promovare a unui site, cei care fac SEO trebuie sa inteleaga cat de important este continutul cuprins intre cuvintele cheie, heading-urile, link-urile din text. Asta pana nu e prea tarziu.