Scriere creativa pentru content marketing
Content marketing (marketing de continut) este una din cele mai eficiente forme de marketing, in contextul actual, atat de informatizat al existentei noastre. Practic, tot ce inseamna content, text, video sau audio se poate transforma in vehicul de livrare a mesajului publicitar.
Daca e sa ne referim la content marketing prin text, calitatea contentului tine foarte mult de creative writing (scriere creativa). Un continut bine construit iti poate aduce clienti noi, ii ajuta pe prospecti sa inteleaga de ce oferta ta reprezinta cea mai buna optiune, iar pe clientii existenti ii face sa se simta norocosi ca au ales produsele/serviciile oferite de tine.
In afara de faptul ca este o forma de marketing extrem de rentabila, content marketing iti poate transforma cu adevarat afacerea si perspectivele de dezvoltare.
Scriere creativa fara cusur…
Te intrebi ce inseamna o scriere creativa care iti aduce clienti? Iata cateva puncte pe care trebuie sa le atinga o scriere creativa:
1. Un text bine scris inseamna, in termeni de marketing, un text scris intr-un mod eficient si prin care se obtin anumite rezultate
In concluzie, nu conteaza doar ca textul sa sune bine, ci sa atinga anumite obiective de marketing.
2. Continutul nu trebuie sa plictiseasca si nu trebuie sa aiba un limbaj de lemn, inecat in jargoane.
3. Nu trebuie sa vorbesti numai despre tine, despre compania ta, daca nu vrei sa risti sa fii vazut sub lumina egocentrismului.
4. Scrierea nu trebuie sa fie impersonala, pretentioasa. Pana la urma, in online sunt permise alte tipuri de relatii cu clientii, care pot atinge si nivelul emotional al acestora. Nu ii tine la distanta pe potentialii clienti si nu ii alunga pe cei existenti printr-o atitudine „intepata”.
Scriere creativa: usor de zis, greu de…scris
Foarte multi stiu sa manuiasca bine condeiul, insa prea putini stiu cum sa scrie pentru business. O scriere creativa eficienta, fie ca e pentru o campanie de marketing, un newsletter, un articol pe blog trebuie sa aduca rezultate pentru companie.
Solutia este ca atunci cand angajezi un copywriter sa il initiezi in psihologia clientilor tai, in structura afacerii tale si in obiectivele de marketing pe care trebuie sa le indeplineasca textele si celelalte forme de continut adaugate.
Tu ce parere ai? Sunt si alte puncte pe care consideri ca trebuie sa le atinga aceasta forma de scriere creativa, construita pentru business?