Ultimele schimbari #Facebook…
Vestea integrarii celebrului hashtag in postarile de pe cea mai puternica retea de socializare, aparuta in luna iunie a acestui an, nu i-a mirat probabil pe utilizatorii si oamenii de marketing care si-au facut o idee despre idealurile marete ale Facebook. Schimbari peste schimbari, dintre care ultima cea mai mare fiind introducerea graphic search-ului, si lucrurile par sa nu se opreasca aici. Ultima „gaselnita” Facebook este introducerea hashtag-ului, popularizat de retele precum Twitter, Instagram sau Google +.
Schimbari Facebook pe placul actionarilor
Se pare ca pentru reteaua tuturor a devenit mai putin important gradul de noutate, de inventivitate atunci cand vine vorba de schimbarile cu care defileaza in fata publicului internaut, multe din modificari fiind facute in folosul buzunarelor actionarilor.
Pentru cei care nu sunt familiarizati cu utilitatea hashtag-ului, acesta face un lucru simplu: ordoneaza un subiect in acelasi loc, fara sa fie nevoie de o pagina speciala. Asadar, daca vrei sa scrii despre o dieta minune, sa spunem ca pui hastag-ul #dieta. Postarea ta (de preferat publica) se va muta intr-un loc dedicat acestui topic (dieta).
Cu ajutorul Graphic Search-ului vei putea cauta un hashtag, iar in news feed vei putea da click pe hashtag-uri, chiar directionate din alte retele, cum ar fi Instagram (cumparat anul trecut de Facebook). De asemenea, vei putea posta chiar din fluxul hashtag-ului. Ce obtine Facebook prin aceasta mutare? Ei bine, reteaua isi „incurajeaza” utilizatorii sa publice in numele lor mai mult continut, in mod public, obtinand o mai mare deschidere, mai multe interactiuni si, astfel, o mai mare vizibilitate a retelei.
Schimbari Facebook, inspirate de Twitter
Daca pana acum principalele doua retele de socializare online aveau misiuni diferite, pe „fronturi” diferite: Facebook avea puterea data de un numar mare de utilizatori si multe informatii despre acestia, informatii ce puteau fi folosite de advertiseri pentru a targeta mai bine mesajele publicitare; pe cand Twitter le oferea marketerilor posibilitatea de a vedea reactii in timp real. In acest moment, Facebook se foloseste de puterea Twitter, intrand in razboi cu reteaua „ciripitoare”. Cum pentru ce? Pentru banii publicitarilor, normal. De hashtag-uri poti atasa reclame, veniturile Facebook crescand sub ochii actionarilor.
Este normal sa se schimbe si sa incerce sa scoata ceva bani din asta, este o afacere la urma urmei, desi unele schimbari chiar sunt exagerate, ne reorientam
Este o schimbare buna, sa vedem ce impact are