Reteta de succes: ultimul ingredient
Am inceput in urma cu doua articole dezbaterea despre castigarea increderii publicului online, si am trecut prin cateva etape, luand urma catorva pasi ajutatori. Astazi, dupa ce am vorbit despre reputatie, integritate, am ajuns si la ultimul ingredient pentru a noastra reteta de succes. Este vorba despre credibilitate.
Pentru o reteta de succes, se adauga din plin credibilitate
„Credibility is established through what people think.”
De unde stiu oamenii ca esti ceea ce pretinzi? Ai dovezi pentru asta in mediul online? Continutul pe care il afisezi iti promoveaza autoritatea?
Ei bine, ca si in cazul celorlaltor doua embleme ale increderii, credibilitatea este o calitate care se castiga. Asadar, daca esti dispus sa pui umarul la treaba, e posibil sa reusesti sa dai de aceasta comoara pretioasa, numita credibilitate.
Finalizam reteta de succes cu 13 tactici ideale pentru a-ti demonstra credibilitatea. Sa fie cu noroc!
1. Proiecteaza un website profesionist. Un design slab te face sa arati ca un amator.
2. Utilizeaza imagini de inalta calitate si…bine gandite.
3. E de preferat sa ai propriul domeniu. Utilizarea unui blog gazduit de BlogSpot sau WordPress poate sa vina la pachet cu ceva probleme.
4. Asigura-te ca downtime si incarcarea lenta nu iti caracterizeaza site-ul.
5. Evita greselile gramaticale. Acestea sunt criminalii reputatiei si ai credibilitatii.
6. Verifica-ti atent ortografia. Si ea pun bete-n roate credibilitatii.
7. Afla ce inseamna copywriting-ul. Nu-ti plictisi cititorii cu clisee si nici nu ii alunga cu o editare defectuoasa.
8. Pune la punct un logo bun – care sa se mentina tanar peste ani.
9. Alege un headshot profesionist! Ar fi bine sa nu fie unul cu un palmier in spate, in care scoti limba. 😛
10. Furnizeaza o garantie de returnare a banilor. Va cantari mult la capitolul credibilitate.
11. Utilizeaza simboluri ale credibilitatii: scuturi, insigne autorizate, sigilii de aprobare ale credibilitatii.
12. Fii transparent in legatura cu cu politica de confidentialitate.
13. Vino cu dovezi. Arata-i pe cei care au avut incredere in tine si au castigat din asta.
Iata cum, usor usor, am reusit sa contruim o harta catre comoara mult visata: increderea consumatorilor. Iar in cufarul comorii sade cea mai de pret nestemata, numita loialitatea clientilor. Pretuieste-o cum trebuie! 😉