retele sociale

Retele sociale exploatate la maxim de branduri

Nimeni nu vrea sa investeasca timp si bani intr-un lucru facut mediocru, iar in mediul business exigentele tintesc de cele mai multe ori excelenta. Dar inainte de a atinge nivelul excelentei, trebuie sa intelegi ce inseamna exact lucru.

In ceea ce priveste excelenta pe retele sociale a companiilor care au hotarat sa activeze in acest mediu, exista branduri al caror succes a fost construit printr-un stil de comunicare inteligenta.

10 lucruri care ajuta brandurile sa aiba o comunicare inteligenta pe retele sociale:

retele sociale

  1. Dedica mult tip raspunsurilor la intrebarile clientilor, potentialilor clienti sau pur si simplu ale celor care vor sa afle ceva in plus;
  2.  Solicita in permanenta feed-back;
  3. Monitorizeaza activitatea competitiei si a altor companii cu scopul de a-si perfectiona oferta de produse/servicii;
  4. Sunt deschise si receptive la noi provocari;
  5. Ofera posibilitatea curiosilor sa decopere si sa se familiarizeze cu activitatea desfasurata de companie;
  6. Creeaza grupuri de interes;
  7. Pun la dispozitia utilizatorilor imagini si filmulete de la evenimentele la care a participat compania;
  8. Stabilesc retele de comunicare de tipul forumurilor;
  9. Inteleg ca social media este spatiul si nu mesajul;
  10. Inteleg ca atunci cand este vorba de activitatea pe retele sociale, responsabilitatea nu apartine in exclusivitate serviciului de marketing ci intregii institutii.

Excelenta pe retele sociale se castiga in timp…

… odata cu castigarea audientei, asupra careia se canalizeaza eforturile de comunicare ale companiei.

Nimeni nu a atins nivelul de popularitate si de eficienta fara putina rabdare si multa dedicare.