Retele sociale exploatate la maxim de branduri
Nimeni nu vrea sa investeasca timp si bani intr-un lucru facut mediocru, iar in mediul business exigentele tintesc de cele mai multe ori excelenta. Dar inainte de a atinge nivelul excelentei, trebuie sa intelegi ce inseamna exact lucru.
In ceea ce priveste excelenta pe retele sociale a companiilor care au hotarat sa activeze in acest mediu, exista branduri al caror succes a fost construit printr-un stil de comunicare inteligenta.
10 lucruri care ajuta brandurile sa aiba o comunicare inteligenta pe retele sociale:
- Dedica mult tip raspunsurilor la intrebarile clientilor, potentialilor clienti sau pur si simplu ale celor care vor sa afle ceva in plus;
- Solicita in permanenta feed-back;
- Monitorizeaza activitatea competitiei si a altor companii cu scopul de a-si perfectiona oferta de produse/servicii;
- Sunt deschise si receptive la noi provocari;
- Ofera posibilitatea curiosilor sa decopere si sa se familiarizeze cu activitatea desfasurata de companie;
- Creeaza grupuri de interes;
- Pun la dispozitia utilizatorilor imagini si filmulete de la evenimentele la care a participat compania;
- Stabilesc retele de comunicare de tipul forumurilor;
- Inteleg ca social media este spatiul si nu mesajul;
- Inteleg ca atunci cand este vorba de activitatea pe retele sociale, responsabilitatea nu apartine in exclusivitate serviciului de marketing ci intregii institutii.
Excelenta pe retele sociale se castiga in timp…
… odata cu castigarea audientei, asupra careia se canalizeaza eforturile de comunicare ale companiei.
Nimeni nu a atins nivelul de popularitate si de eficienta fara putina rabdare si multa dedicare.