Reteaua Facebook dispune de un numar mare de functii…
…de care se pot folosi pe paginile lor proprietarii de business-uri. Si sunt atat de multe incat au inceput deja sa creeze confuzie printre utilizatori. In ultimele luni, reteaua a lansat o serie de update-uri pe care le poti folosi pentru a adauga „savoare” paginii tale.
Iata cateva dintre ele, pe care le poti utiliza atunci cand setezi o pagina pe reteaua Facebook
1. Adauga un Call-To-Action coverului
In martie, Facebook a schimbat politica in ceea ce priveste textul care poate fi adaugat in sectiunea „Cover photo”. Restrictiile referitoarele la textele promotionale din aceasta zona au fost eliminate. Singurul lucru de care trebuie sa tii cont atunci cand adaugi text in aceasta arie este ca el sa nu depaseasca 20% din intregul spatiu. E greu sa „masori” din ochi, stiu, tocmai de aceea Facebook iti pune la dispozitie un instrument ajutator, prin care poti vedea daca depasesti sau nu cei 20% de text.
2. Fa-i cunoscuti pe proprietarii de pagina
Pentru un plus de personalitate oferit paginii tale, incearca functia „Add featured page owners”, care iti ofera posibilitatea de a-i prezenta pe proprietarii paginii. Ei vor aparea la sectiunea „About” cu link catre paginile personale de pe reteaua Facebook. Aceasta functie este cu adevarat simpatica daca ai un business mic si vrei sa ii arati utilizatorilor pe toti cei care lucreaza in companie.
Functia o gasesti pe traseul: Edit Page – Update Page Info – Featured – Edit Featured Page Owners
3. Adauga aprecierile recomandate (Add Featured Likes)
In cadrul acestei sectiuni poti vedea paginile de business carora le-ai dat like. E un loc extrem de convenabil pentru a promova companiile cu care lucrezi sau pentru a-ti evidentia clientii.
Traseul acestei functii e urmatorul: Edit Page – Use Facebook as… apoi mergi pe paginile pe care iti doresti sa le adaugi la aceasta sectiune si le dai like. Intoarce-te la Edit Page – Update Page Info – Featured si alege paginile pe care vrei sa le evidentiezi.
4. Activeaza raspunsurile la comentarii
Facebook a adaugat o nou facilitate, si anume functia „reply” prin care, pe paginile business, utilizatorii pot raspunde direct comentariilor lasate la posturi.
Pentru activare: Edit Page – Edit Settings – Allow replies to comments on my Page.