Din seria…reguli Facebook schimbate pe furis: mai multe libertati in zona „Cover Photo”
Atunci cand crezi ca stii cam tot ce se poate sti despre reteaua cea de toate zilele, ei bine, poti afla (cu intarziere) de unele modificari (importante, facute in mod discret) care vor face ca inima ta de marketer sa pompeze brusc mai mult sange. O astfel de modificare ce inca isi pastreaza statutul de noutate este permiterea mesajelor de tip call-to-action in…pozele-coperta a.k.a. cover photos.
Daca pana acum „chemarile la actiune” erau interzise in Facebook Page Terms, ultima revizuire din 6.03 nu mai prevede acest lucru. In ceea ce priveste informatiile ce pot fi cuprinse in spatiul superior al paginii de Facebook, iata care sunt regulile de care trebuie sa tii cont in momentul de fata:
Cover
All covers are public. This means that anyone who visits your Page will be able to see your cover. Covers can’t be deceptive, misleading, or infringe on anyone else’s copyright. You may not encourage people to upload your cover to their personal timelines. Covers may not include images with more than 20% text.
Asadar, Facebook nu precizeaza in mod explicit acceptarea CTAs in sectiunea Cover, ci pur si simplu elimina clauza referitoare la promovarea produselor, afisarea de promotii in aceasta zona.
Reguli Facebook imblanzite
Ce aduce aceasta schimbare in lumea marketingului online? Iata cateva dintre beneficiile cu care vine aceasta modificare pentru specialistii social media:
1. Generarea mai multor lead-uri prin intermediul paginii de Facebook
2. Produsele, serviciile si ofertele speciale beneficiaza acum de un loc de cinste pentru promovare.
3. Fidelizarea mai usoara a fanilor.
Eu zic sa profitam din plin de aceasta modificare si sa crestem numarul beneficiilor vizibile, cuantificabile cu care vine la pachet.