reguli de scriereReguli de scriere pentru headinguri minunate…

Am mai vorbit in repetate randuri despre cat sunt de importante headingurile pentru un articol. Desi ocupa putin spatiu in pagina, greutatea lor in captarea atentiei cititorilor nu poate fi contestata. Ce ar fi un articol de presa fara un titlu atractiv, ce ar fi un produs intr-un ambalaj neinteresant?… Intr-o lume in care ochii fug rapid printre randurile a sute-mii de postari zilnice pe retelele de socializare, titlurile si headingurile articolelor trebuie sa fie absolut cuceritoare. Din acest motiv, trainerii pe copywriting de la American Writers & Artists au pus la punct 4 reguli de scriere ale headingurilor, pentru a fi stralucitoare in ochii consumatorilor de cuvinte din mediul online.

Reguli de scriere pentru headinguri

Pentru a fi gustate de publicul online, headingurile ar trebui sa indeplineasca urmatoarele reguli de scriere:

  • Sa fie UTILE pentru cititori
  • Sa aiba o nota oarecum alerta
  • Sa transmita cumva ideea ca principalul beneficiu este UNIC
  • Sa faca lucrurile de mai sus intr-un mod ULTRA-SPECIFIC

Pe langa aceste reguli de scriere…

…copywriterul Clayton Makepeace ne incurajeaza sa raspundem la sase intrebari inainte sa pornim porcesul de creatie al headingurilor:

1. Promite in vreun fel headingul o rasplata cititorului?

2. Ce ai mai putea adauga in heading pentru a-l face mai interesant si credibil in acelasi timp?

3. Declanseaza headingul vreo emotie puternica cititorului?

4. Include headingul tau o propunere care il va face pe prospect (clientul potential) sa dea din cap afirmativ?

5. Ar putea headingul tau sa beneficieze de pe urma unei astfel de propuneri?

6. Poti adauga un element care sa intrige cititorul si sa ii trezeasca dorinta de a actiona in beneficiul tau?

Raspunde la aceste intrebari, tine cont si de primele reguli de scriere si imbogateste lumea articolelor online cu titluri si subtitluri spectaculoase, din punct de vedere al compozitiei si eficientei.