reclame facebook

Reclame Facebook de impact

Le cunosti cu siguranta. Stau sub numele de Facebook Ads si le poti vedea de fiecare data cand iti accesezi contul de Facebook, undeva in partea dreapta a paginii. Ai invatat poate sa nu le observi, insa din cand in cand cate o astfel de reclama iti atrage atentia pentru ca e…altfel.

In cazul in care ai de gand sa folosesti spatiul publicitar oferit de Facebook, ai face bine sa te asiguri ca reclamele tale sunt din categoria celor care „sar in ochi”, in ochii utilizatorilor.

Capteaza atentia cu reclame Facebook de efect

Cei de la Seomoz.org propun cateva trucuri care vor face ca reclamele tale de pe Facebook sa capteze atentia. Iata-le:

1. Foloseste-te de brand – ad-ul tau poate iesi in evidenta daca te folosesti de elemente care seamna cu logo-ul brand-ului tau, de exemplu.

2. Foloseste-te de timp si de trucul stocului limitat – cuvinte ca „ultima sansa” sau „doar azi” ii pot da o…stralucire aparte reclamei tale.

3. Apeleaza la suprarealism si umor: elementele suprarealiste au darul de a surprinde, de a captiva ochii curiosi ai utilizatorilor iar umorul, ei bine despre umor cred ca stim cu totii ca functioneaza cu brio.

4. Apeleaza la elemente distorsionate sau de animatie. Pentru ca utilizatorii au mai degraba tendinta sa scaneze pagina decat sa citeasca, un element ciudat le va atrage cu siguranta atentia.

5. Foloseste prim-planuri. Da, inca mai functioneaza pozele de tip portret cu fete frumoase care privesc direct in camera 😉

6. Foloseste-te de culori. Facebook utilizeaza in special culori foarte reci (albastru), asa ca nuantele de galben, portocaliu sau rosu vor iesi cu siguranta in evidenta.