prima pagina google

Prima pagina Google, o destinatie de vis

Online-ul numara astazi peste 2 miliarde de utilizatori, iar Google este principalul motor de cautare accesat de acestia. Ce inseamna asta? Inseamna ca Google a devenit un fel de cotidian de mare tiraj, iar prima pagina Google este locul pentru care se duc batalii zilnice. Prima pagina Google asigura vizibilitate maxima si promovare  de prima clasa pentru website-uri, fiind visul oricarui specialist SEO.

Privilegiul de a fi pe prima pagina a celui mai cunoscut si accesat motor de cautare se castiga insa cu ceva munca, si de obicei nu peste noapte.

De ce ai nevoie pentru a face prima pagina…Google?

Pentru a intra in gratiile gigantului Google trebuie sa te pregatesti temeinic si sa realizezi ca munca ta, desi nu este una asiduua, trebuie sa isi pastreze un ritm sustinut.

Iata cateva dintre secretele mai mult sau mai putin secrete care te pot aduce pe prima pagina Google:

1. Website-ul – fara el nu existi in online, asa ca inainte de a spera la un loc de cinste in rezultatele motoarelor de cautare, ai grija sa pui la punct aceasta cerinta obligatorie a comunitatii online si creeaza un site pe masura asteptarilor clientilor existenti sau potentiali. Este important ca domeniul ales pentru website sa contina numele companiei, iar site-ul sa contina toate infomatiile de care ar putea avea nevoie cei care te cauta sau dau de tine accidental in spatiul virtual.

2. Optimizarea pentru motoarele de cautare a website-ului, sau pe scurt SEO (Search Engine Optimization). Paginile componente ale site-ului trebuie sa fie optimizate pentru a fi usor gasite de Google dupa anumite cuvinte cheie. Este indicat ca site-ul sa aiba cel putin patru pagini.

3. Blogul – este unul dintre cele mai eficiente metode folosite pentru a castiga o pozitie buna in rezultatele oferite de Google. Continutul relevant, dinamic, publicat cu regularitate este cel mai iubit de motoarele de cautare, fiind indexat preferential de acestea. Tot mai importante pentru bloguri devin butoanele de social media (Facebook, Twitter, Google+) care nu ar trebui sa lipseasca nici de pe blogul companiei, oferindu-le utilizatorilor care il viziteaza ocazia sa impartaseasca informatiile gasite aici cu cei din cercul lor social online.

4. Directoare online si listarea pe site-uri specifice: in online exista o serie de site-uri care permit inregistrarea gratuita a firmelor, in functie de domeniul de activitate. Un fel de Pagini Aurii pentru companii, aceste site-uri sunt un bun instrument de promovare si de pozitionare pe Google.

5. Social media: despre canalele social media si importanta pe care o au asupra prezentei online a companiilor am tot discutat. Crearea unor conturi business pe Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn etc. a devenit o cerinta aproape obligatorie pentru toti cei care si-au extins raza de promovare a produselor sau serviciilor in online, crescandu-le in prima pagina googlemod incontestabil vizibilitatea.

6. Google Place Pages: un instrument util mai ales pentru cei care detin un restaurant, o cafenea, un hotel, un bar sau alte obiective de interes, contribuind la vizibilitatea website-ului companiei.

7. Comunicate de presa. Publicarea de comunicate de presa care vorbesc de lansari de produse, campanii, concursuri si alte noutati relevante despre activitatea companiei ajuta la raspandirea informatiei in online. In plus, este foarte posibil ca ele sa fie preluate de trusturi de presa sau site-uri media.

Pasii enumerati te vor ajuta cu siguranta sa strabati mai usor drumul catre o pozitie buna in rezultatele oferite de Google si sa aspiri chiar la cea mai inalta pozitie, aceea asigurata de prima pagina a cunoscutului motor de cautare.