postari facebook

Postari Facebook: ce punem pe perete…

…sau, ma rog, ce punem acum pe linia timpului (Timeline). Cand vine vorba de postari Facebook, nu ai cum sa nu sesizezi un pattern pe care il urmeaza majoritatea companiilor. Si ma refer aici la postarile de succes, cu multe like-uri, comentarii, share-uri – aprecierile mai mult decat cunoscute de toti utilizatorii acestei retele sociale. Daca esti la inceput in activitatea ta sociala pe Facebook si vrei sa ti faci intrarea in „lumea buna” a retelei, te incurajez sa tii cont de cateva…(nu o sa le spun) reguli ale comunicarii facebook-iste.

Postari Facebook: cateva „legi” nescrise

Asadar, daca vrei sa fii citit, placut, comentat si/sau distribuit in reteaua tuturor, ai grija sa vorbesti pe limba celor care populeaza aceasta „planeta”.

Ce trebuie sa faci? Nu prea multe… Mai exact, incearca sa tii cont de urmatoarele:postari facebook

1. Scurt si la obiect: cam asa ar trebui sa „sune” postarea perfecta, care va fi digerata cu succes de publicul tau tinta. Postarile lungi, cu fraze intortocheate si cuvinte pretentioase nu isi au locul in acest mediu, si mai mult ca sigur nu vor fi placute de utilizatorul care isi misca rapid privirea pe ecran si degetul pe scroll. Keep it simple!

2. What’s your style? Asta este prima intrebare la care trebuie sa raspunzi inainte sa incepi „conversatia” cu fanii de pe Facebook. Contruieste-ti o personalitate si tine-te de ea! Amuzanta, ironica, intepatoare, serioasa, optimista, oricum ar fi ea, trebuie sa se potriveasca imaginii brandului si sa te pozitioneze intr-un loc stabil in mintea consumatorului de retea sociala. Asa vei avea o voce proprie, care va fi recunoscuta din marea de voci de companii care se aud aici.

3. Call-to-action! Cand vine vorba de postari de Facebook, cele mai populare sunt acelea care sunt insotite de un indemn. „Spune-ne parerea ta”, „Share if you care”, „Da like daca”…Exemple sunt multe. Ofera-i microfonul utilizatorului, invitandu-l sa isi spuna parerea: poate face acest lucru in multe feluri aici, nu neaparat prin cuvinte. Un simplu share transmite faptul ca iti impartaseste opinia, ca apreciaza ceea ce ai postat.

Postari Facebook: cuvinte putine, impact puternic

Cam asa stau lucrurile pe Facebook,  nu e mult de invatat, trebuie doar sa stii foarte bine cui te adresezi si sa iti adaptezi „discursul” la public. Simplu, nu-i asa?!