Optimizare pagini de brand, in era Timeline
De curand, toate paginile companiilor/ brandurilor au trecut la Facebook Timeline si multi s-au trezit peste noapte cu un nou format, pe care nu reusesc sa il exploateze la maxim. Fiind vorba de o noutate, este de inteles ca avem nevoie de timp pentru a ne obisnui, insa nici nu trebuie sa ne lasam pe o ureche. Sa trecem asadar la optimizare pagini de Facebook, innoite cu noul Timeline.
Optimizare pagini de brand. Cum ne putem folosi de noua interfata Timeline
1. Copertile (cover images) sunt percepute de utilizatorii Facebook ca reclame, si din acest motiv sunt de cele mai multe ori ignorate
Specialistii incurajeaza brandurile sa profite de spatiul oferit de coperta profilului Timeline, insa in acelasi recomanda ca imaginile de coperta sa nu fie considerate panou publicitar. Deci fara informatii de contact sau mesaje de tip „calls-to-action” in acest spatiu, caci ele nu vor avea impact asupra utilizatorilor exasperati de manifestarile publicitare „pe fata” din mediul online.
2. Istoricul companiei la sectiunea About
Specialistii ne incurajeaza sa nu fim secretosi si sa impartasim detalii din istoria companiei, in ordine cronologica, in sectiunea About, care se bucura se pare de un interes deosebit din partea celor care viziteaza paginile de brand.
3. Suport pentru utilizatori
Interactiunea dintre branduri si fanii paginilor Timeline va avea in mod clar de suferit pana in momentul in care utilizatorii vor intelege cu adevarat noul format. Din acest motiv paginile de brand trebuie sa se ocupe de educarea fanilor, oferindu-le asistenta in ceea ce priveste disponibilitatea continutului si noile functii.
Optimizare pagini de brand… just Like that!
Odata familiarizati cu noul Timeline, vom invata sa vedem si sa apreciem toate oportunitatile oferite de aceasta interfata. Pana atunci, sa ne bagam nasul peste tot, zic eu!