online fame

Walk of fame…online fame

Continutul pe care il publici e de cea mai buna calitate. Stii sa iti alegi cuvintele si sa le combini astfel incat rezultatul este cu adevarat unul seducator, irezistibil pentru audienta ta. Te regasesti in acest portret de…vrajitor al cuvintelor? E bine, ba chiar foarte bine. Insa, daca practici ceea ce se numeste content marketing, puterea cuvintelor trebuie sa fie atat de mare incat sa starneasca nu doar fascinatia publicului ci si o reactie din partea acestuia. Cuvintele trebuie sa ii faca pe cititori sa vibreze, iar ea, vibratia, sa sustina si sa iti consolideze cu adevarat business-ul.

Online fame sau cum sa devii cunoscut in online

1. Identifica-ti audienta. Nu vorbi cu „toata lumea”. Pozitioneaza-ti continutul astfel incat sa fie relevant pentru un anumit segment de utilizatori online.

2. Foloseste-te de continut pentru a-ti construi autoritatea online. Prezinta-ti ideile alaturi de demonstratii empirice ale acestora – o astfel de abordare are un impact mult mai mare decat simpla prezentare a unei opinii.

3. Pentru a crea continut de calitate, relevant pentru publicul tau tinta, documenteaza-te, pune intrebari, sapa adanc!

4. Ofera solutii gratuite. Pentru a-ti ademeni cititorii, ofera-le valoare fara a le cere ceva in schimb (de exemplu, un ebook cu sfaturi utile). Rasplata va veni fara doar si poate.

5. Incurajeaza distribuirea cat mai larga a continutului publicat. Foloseste-te de retelele de socializare pentru a stimula mecanismul de sharing. Nu uita insa, pentru a fi distribuit la scara cat mai larga, continutul publicat de tine trebuie sa fie remarcabil.

6. Creeaza un blog cu ajutorul caruia sa iti faci cunoscuta personalitatea, prin care sa iti zugravesti punctul de vedere unic.

7. Atrage-le atentia asupra ta liderilor de opinie din domeniul in care activezi. Nu te arata insa disperat dupa atentia acestora, actioneaza tactiocos si inteligent.

8. Intreaba-i pe experti: interviurile cu experti din domeniu te vor ajuta sa te inspiri din tehnicile lor de succes si sa iti asociezi numele cu un numele lor.

9. Da-le microfonul fanilor: incurajeaza-ti cititorii  sa isi exprime opiniile, sa povesteasca experientele proprii legate de anumite topic-uri – asa vei reusi sa iti imbogatesti continutul cu ajutorul reactiei utilizatorilor. De aici, avantajele se ramifica.

10. Nu te limita la cuvinte. Content marketing nu inseamna numai text ci si webinarii, podcast-uri, infografice, ebooks, continut video etc.