Online content, un englezism cu atitudine
Ti-ai dori sa construiesti o comunitate activa in jurul afacerii tale? Ei bine, daca ai acest lucru in minte, inseamna ca esti pe drumul cel bun din punct de vedere al promovarii online. Continutul online (online content) este unul dintre instrumentele cu care pot aduna laolalta persoane cu interese comune, fiind o rotita importanta dintr-un mecanism functional de socializare.
O comunitate loiala iti poate face dar si desface afacerea. Sa punem deci la cale cateva tactici care iti vor orienta efortul intr-o directie norocoasa: formarea unei comunitati puternice, trainice si devotate produselor/ serviciilor tale.
Online content: cum aduni oameni in jurul tau
In epoca in care Social Media este un club imens cu membri din toate colturile lumii, comunitatile se cimenteaza in jurul ideilor, a cauzelor, mai exact a continutului online. De ce ai nevoie pentru a construi o comunitate in jurul afacerii tale? Ei bine, ai nevoie de un punct de vedere original, diferit de ceea ce pot vedea sau auzi utilizatorii in jur. Incepe prin a strange oameni in jurul tau si prin a incerca sa afli cat mai multe despre ei. Obiectivul tau este acela de a crea continut pe care oamenii isi doresc sa il citeasca si sa il dezbata.
Iata 5 tipuri de online content ce functioneaza ca magnet pentru utilizatorii de internet si care te vor ajuta sa pui bazele unei comunitati solide.
- Continut care construieste incredere
- Continut educativ
- Continut generat de utilizatori
- Continutul altor persoane
- Continut care converteste
Online content: ideea salvatoare
Fii creativ, mereu cu urechile ciulite, sapa, personalizeaza, asigura-te ca atunci cand creezi continut te adresezi fiecarui membru al comunitatii in parte, striga-i chiar pe nume, raspunde-le la intrebari si adu-le acel continut pretios pe care il asteapta si pe care nu l-au primit de la nimeni pana acum.