Cele mai importante cuvinte dintr-un articol sunt cuvintele care compun titlul. Acum ca am stabilit acest lucru, sa vedem cum facem ca aceste cuvinte sa ii convinga pe utilizatori sa se transforme in cititori ai articolului tau.
Conform unor date culese de compania Conductor, specializata in tehnologie SEO:
O zi pe internet inseamna 2 milioane de postari pe blog, 294 de miliarde de emailuri, 864.000 de ore de continut video. Fiecare zi aduce in acelasi timp 400 de milioane de tweet-uri.
In aceasta lume ultra-aglomerata, filtrul utilizatorilor consumatori de informatie este unul riguros. Batalia pentru atentie este crancena, iar castigatorii sunt cei care stiu sa isi vanda bine „marfa”. Titlul este unul dintre elementele cele mai importante ale unui articol, fiind cel care da primele indicii despre cat de folositoare este informatia pentru cititor.
Fituica ajutatoare – inspiratia de care ai nevoie pentru un titlu care nu da gres
Rezultatul? Continutul tau nu va fi ignorat de utilizatori, nu se va pierde in spatele muntelui de content care se inalta in fiecare zi.