motor de cautare

Un nou motor de cautare se anunta timid

Daca mai era vreun necredioncios care punea la indoiala puterea pe care o are Facebook in online si faptul ca reteaua de socializare este departe de a-si fi definitivat creatia, se pare ca a venit momentul in care trebuie sa se converteasca. Doamnelor si domnilor, in cazul in care nu ati simtit in aer faptul ca Facebook ia in serios batalia cu Google, iata si ultima bomba: Reteaua de socializare a planetei a anuntat recent ca intentioneaza sa dezvolte un motor de cautare folosind informatiile pe care le colecteaza de la utilizatorii sai. Noul motor de cautare ar fi cu atat mai revolutionar cu cat utilizatorii sai petrec ore intregi pe reteaua de socializare in fiecare zi.

Motor de cautare Facebook

Dupa ce Facebook Messenger a luat nastere – o miscare pe care multi dintre noi am mirosit-o inaite de vreme – se pare ca Facebook tanjeste la un fel de suprematie online, tintind inca program folositde utilizatorii de internet la nivel mondial: un motor de cautare cu logoul Facebook.

Desi nu se cunosc multe amanunte privind functionalitatea noului instrument de cautare, nu se cunoaste nici vreo data exacta de lansare a produsului, au aparut, asa cum era de asteptat, cateva predictii privind influenta acestuia asupra afacerilor online.

Predictii legate de noul motor de cautare

Acestea sunt oferite de site-ul Entreprenour.com si ne pun in tema cu cateva potentiale caracteristici ale noului motor de cautare. In primul rand, se pare ca potentialii clienti vor fi nevoiti sa aiba un cont de Facebook pentru a-ti putea cauta afacerea, functia de cautare urmand sa fie integrata cel mai probabil in reteaua de socializare.

In ceea ce priveste companiile, este foarte probabil ca Facebook sa le acorde prioritate celor care au cele mai multe Like-uri, check-in-uri si postari. Popularitatea pe Facebook a brandului va conta destul de mult in ochii noului motor de cautare, asa ca e timpul sa te pui pe colectat like-uri, commenturi, share-uri etc. Spor la treaba!