Marketing pe internet: comunicare in toate directiile
Au apus demult vremurile in care fluxul de informatii avea un aspect liniar, in prezent acestea „curgand” in toate directiile, pe diferite platforme, formate si dispozitive. Social media si internetul mobil au revolutionat accesul la informatii precum si posibilitatile de schimb de informatii si de publicare. Aceasta revolutie a influentat masiv si felul in care se face marketing pe internet, diferentele fiind simtitore de la an la an.
Daca pana acum accesul la informatii pe internet era asociat in principal cu rezultatele pe care le ofereau motoarele de cautare, in acest moment accesul se face pe mult mai multe cai, cai ce nu duc deloc lipsa de popularitate. Cei care vor sa faca marketing pe internet au inceput sa vada cat de important este sa aiba activitate pe retelele de socializare si cat de relevant este un continut care poate fi accesat de pe dispozitivele mobile.
Marketing pe internet. Tendinte
Tendinta cea mai puternica pentru marketing pe internet o reprezinta interconectarea motoarelor de cautare, a retelelor de socializare si a generarii de continut relevant in in strategia de marketing pe internet.
Marketing pe internet modern= marketing modern pentru un internet modern
Ritmul accelerat al schimbarilor isi are radacina in mediul supus la inovatie continua, care este online-ul. Pentru a intampina nevoile clientilor, cei care fac marketing pe internet vor intra inevitabil in contact cu SEO, Social Media si Content Marketing.
Marketing pe internet bazat pe continut (content marketing) este unul dintre „favoritii” marketerilor, care au adoptat strategia de publicare de continut in online in vederea cresterii credibilitatii afacerii si atragerii de noi clienti.
Marketing pe internet inseamna de ceva timp si marketing pe internet mobil…
…adica pe dispozitive mobile (smartphone-uri, tablete de internet etc.), a caror piata a explodat. La sfarsitul anului 2010, un studiu a relevat faptul ca mai multi americani detineau astfel de dispozitive mobile decat computere.
Si toate aceste noutati se leaga puternic de boom-ul pe care l-au cunoscut retelele de socializare in ultima vreme vreme.
Content, Mobile, Social: trei englezisme care vor fi pomenite des de marketeri in urmatorii ani.