Stiu ca, atunci cand ai citit „Like-uri Facebook”, te-ai gandit la like-urile paginii tale
Din pacate, tendinta in Romania spune ca daca esti companie si activezi pe Facebook (cum altfel?), ar trebui sa te interesezi in primul rand de soarta paginii tale, in comparatie cu existenta dusa de paginile competitorilor. Utilizatorii romani ai retelei, culmea, stau ascunsi intr-un con de umbra, desi sunt principalii responsabili pentru soarta paginilor de companie, inclusiv de cea a companiei tale! Iresponsabila strategie, zic.
Ei bine, acest obicei romanesc nu e imprumutat de afara, din cate se pare.
Like-uri Facebook: spioni de elita
E greu de crezut ca doar analizand cateva like-uri, o platforma poate prezice cu exactitate informatii pretioase despre utilizatoii ei. Cercetatorii ne demonstreaza cat de usor se pot face previziuni cu un inalt grad de precizie, pornind de la comportamentul digital al fiecaruia. Si nu iti imagina ca se fac sapaturi arheologice adanci, vorbim aici pur si simplu de analiza…like-urilor de pe Facebook.
Un infografic marca Wishpond care ne da informatii multe si deloc marunte despre utilizatorii Facebook, pornind de la Like-urile pe care au dat click:
Foarte interesant studiul. Pacat ca e doar pe S.U.A. unde ca de obicei se fac studii foarte faine. E un studiu care cred ca ar trebui adaptat si facut si in Europa sau de ce nu chiar pe Romania.