Like & Share pentru cei care cer
Data viitoare cand astepti o reactie din partea fanilor de pe Facebook, incearca sa uiti de subtilitati si sa le ceri direct. Conform unui studiu realizat de cei de la Hubspot, care a analizat in ce masura anumite calls-to-action afecteaza engagementul fanilor de pe Facebook, postarile ce contin cuvintele like & share atrag mai multe like-uri si share-uri decat cele care nu contin aceste cuvinte. Acum parca ai inceput sa intelegi mai bine fenomenul „Like daca…”, „Share daca…”, nu-i asa?
Like & Share: nu pentru curiosi
Cei de la Hubspot au mai descoperit faptul ca mesajele interogative au mai mult succes din punct de vedere al comentariilor. Astfel, postarile sub forma de intrebari atrag mai mult comentarii decat cele care nu sunt sub forma de intrebari. Dintre postarile-intrebari, cel mai mare succes il au cele la care se poate raspunde simplu cu „da” sau „nu”, sau cele cu variante de raspuns. Intrebarile nu stau insa prea bine la capitolul like-uri si share-uri, fiind mult sub postarile care nu au caracter interogativ.
Asadar, desi sunt generatoare extrem de eficiente de feedback din partea fanilor, postarile interogative nu exceleaza in ceea ce priveste engagementul per ansamblu.
Ce sa va mai spun decat…Like & Share!