Sa vorbim putin despre cautatorii de informatii online…
… sau prospectii, cei care atunci cand doresc sa stie mai multe depre un produs sau serviciu, apeleaza la cunostintele acestui mare „bibliotecar” virtual, numit de noi toti Internet. Ducand mai departe analogia, daca ne imaginam multimea de site-uri cu produse/ servicii similare cu ale tale ca un raft plin de carti, probabil te intrebi cum ii poti convinge pe cei interesati sa aleaga tocmai…volumul scris de tine? Asadar, prin ce modalitati le atragem atentia si in ce fel ambalam multitudinea de informatii online pentru a deveni atractivi in fata publicului internaut?
Cum ii agati pe cei care cauta informatii online despre servicii si produse
Iata cateva metode care se pot dovedi extrem de eficiente in lupta pentru directia cursorului utilizatorului de internet, potential cumparator:
1. Porneste un blog. Un blog serveste unui numar mare de scopuri utile: deschide o linie directa de comunicatii, colecteaza feedback de la clienti si ajuta la imbunatatirea rankingului stabilit de motoarele de cautare. Insa pentru a obtine toate acestea, trebuie sa publici in mod regulat continut pretios, care sa poata deveni combustibil pentru dialog.
2. Incurajeaza comunicarea. Evidentiaza informatiile de contact, astfel incat cititorii sa poata lua usor legatura cu tine. Aceasta invitatie lansata clientilor nu trebuie sa fie insa doar de ochii lumii, nu trebuie doar sa pari accesibil, ci sa fii accesibil pentru vei interesati. Un site care incurajeaza comunicarea si apoi…tace malc nu este o idee deloc buna.
3. Arata-le personalitatea. Site-ul tau arata si „vorbeste” ca orice alt site din categoria ta? Daca asa stau lucrurile, e timpul pentru mari schimbari. Asigura-te ca experienta pe care le-o oferi vizitatorilor website-ului tau este unica si memorabila, altfel te vei ineca in marea de site-uri similare.
4. Tranforma-te intr-o sursa valoroasa. Nu trebuie sa pui pe masa chiar tot tacamul de cunostinte, insa nu strica sa le oferi vizitorilor informatii care sa le hraneasca interesul si dorinta de cunoastere. Asa te asiguri ca acestia se vor intoarce.
5. Fii…user-friendly. Design placut, navigare usoara, functionalitate impecabila – asa s-ar defini caracterul user-friendly al unui website. Asigura-te deci ca ai bifat aceasta caracteristica obligatorie.
Tu ce informatii online cauti?
In ce forma iti doresti sa ajunga ele la tine? Pune-ti aceasta intrebare inainte sa iti construiesti website-ul si…felul in care comunici online. Succes!