Idei de promovare a unui mijloc de promovare
Daca nu ai Facebook, nu existi! Cam asta e adevarul, se pare insa ca multe companii care au o pagina creata pe reteaua lui Zuckerberg au facut-o doar de dragul…de a exista. Inca un lucru bifat, inca un lucru abandonat. Iar o pagina de Facebook lasata in paragina nu numai ca nu ajuta, dar dauneaza grav imaginii companiei/ brandului. Pagina de Facebook este un mijloc de promovare a afacerii tale, care la randul lui trebuie promovat. Popularitatea paginii de Facebook iti asigura o buna vizibilitate in online, un mediu aglomerat in care nu e chiar floare la ureche sa te faci vazut/auzit. Iata cum am ajuns sa cautam idei de promovare a paginii de Facebook.
Cateva idei de promovare care ne plac
1. Starneste interesul, agita spiritele! Cum faci asta? Pune intrebari, incitand oamenii la discutii – cu cat mai inflacarate cu atat mai bine. Linistea si pacea nu au ce cauta pe pagina ta de Facebook.
2. Newsflash! Tot din categoria idei de promovare a paginii Facebook amintim si newsletter-ul. Asadar, daca ai un newsletter, ai grja sa mentionezi in continutul acestuia si pagina ta de Facebook.
3. Like! Nu uita sa inserezi butonul de like (Like us on Facebook) site-ului sau blogului tau. Este important ca fiecare mijloc de promovare de care dispui sa profite de pe urma celorlalte mijloace de promovare ca intr-un cerc…norocos!
4. Mail! Adauga URL-ul paginii de Facebook in semnatura de email.
5. Tag! Da tag in postarile tale unor pagini care au deja un numar mare de fani – ai grija sa fie pagini cu care iti doresti sa fie asociat numele tau si a caror audienta o targetezi.
6. Say please! Roaga-i pe cei care au dat deja like paginii tale de Facebook sa o promoveze printre prieteni. Profita de unul dintre cele mai puternice mijloace de promovare, in acelasi timp oldschool dar si de actualitate: „recomandarea unui prieten”.
Tu ce alte idei de promovare mai ai?
Prin ce metode iti faci vizibila pagina de Facebook? Nu uita, sharing is caring! 😉