Graph Search: un nou serviciu Facebook…
…mai exact un motor de cautare intern, care “rasfoieste” in interiorul retelei de socializare. Ce vom putea face cu Graph Search? Ei bine, vom putea vedea, de exemplu, care sunt reustaurantele din Bucuresti frecventate de prietenii nostri, vom putea vedea cine a mai calatorit in India anul asta si ne vom putea delecta si cu ceva poze de acolo. Ce mai, putem fi extrem de curiosi si curiozitatea nostra nu va ramane nesatisfacuta. Cu ajutor filtrelor vom putea limita sau extinde cautarile, dupa bunul plac.
Acum ca am inteles cam cum merge treaba cu noua functie de cautare Facebook, sa vedem ce face aceasta cu like-urile.
Like-urile din nou la putere cu Graph Search
Dupa ce o vreme like-urile nu au fost vazute cu ochi prea buni, Facebook modificandu-si algoritmul in devafoarea acestora, iata ca se anunta o schimbare. Motorul de cautare intern ce urmeaza sa fie implementat de Facebook va fi dependent de like-urile atat de hulite pana nu demult.
De exemplu, daca vrei sa vezi care sunt restaurantele preferate ale prietenilor tai, Graph Search iti va afisa rezultatele in functie de numarul de like-uri primite de paginile restaurantelor. Iata cum numarul de like-uri isi schimba brusc relevanta, si cum vor fi incununate eforturilor de colectare ale acestora de pana acum. Asteptam deci cu emotie noul motor de cautare. La cat mai multe like-uri!