formula succesului

Formula succesului: o ecuatie a timpului

Daca inainte banii erau cei care hotarau cine este si cine nu in lumina reflectoarelor, iata ca prezentul este marcat de o alta coordonata, si anume timpul. Formula succesului nu se mai masoara in numarul de cifre ale sumei pe care o investesti intr-o campanie de promovare, ci in timpul pe care esti dispus sa il aloci… discutiei cu audienta ta.

Asadar:

1) Formula succesului asa cum a fost: bani x media = afacere de succes

2) Formula succesului asa cum est: timp x media = afacere de succes

Din 1) rezulta => unitatea de masura pentru succes in momentul de fata: minutul

Cum functioneaza cu adevarat formula succesului?

Trecand de la formule cu iz matematic la solutii efective pe care le poti pune in aplicare pentru o promovare de succes a afacerii tale in acest moment:

1. Construieste-ti o audienta minima viabila, cu ajutorul unui continut util, informativ si “entertaining”

2. Asculta cu atentie frustrarile, fricile, problemele si dorintele audientei tale

3. Creeaza sau adapteaza produsele sau serviciile in functie de informatiile obtinute la punctul 2

Formula succesului: usor de aplicat

Vremurile in care banii, si vorbim de cei deloc putini, dadeau startul unei afaceri de succes, iata ca acum te poti face cunoscut si cu ajutorul a doua alte resurse importante: timpul si internetul. Intrebarea care stabileste succesul de care te bucuri nu mai este “Cati bani ai in buzunar” ci… “Cati oameni te asculta?”. Succes!