feedback clienti

Afla cum poti oferi feedback clienti pe retelele de socializare

Clienti nemultumiti, reputatie in pericol: cam asa sta situatia in ceea ce priveste nemultumirile facute publice de catre clienti pe diferite retele de socializare. Cand spunem feedback clienti – utilizatori de Social Media – spunem raspunsuri prompte si convingatoare. Dar sa detaliem nitel:

Feedback clienti. Cateva sfaturi oferite de specialistii de la Mashable:

1. Raspunde promt: foloseste programele de monitorizare a interactiunilor din mediul online, si asa vei fi alertat de fiecare data cand este postat un comentariu. Este important sa le raspunzi cat mai repede celor care ti se adreseaza pe retelele de socializare, deoarece comentariile lor sunt in vazul lumii. Intarzierile sau tacerile tale vor fi interpretate in mod negativ de audienta.

2. Fara raspunsuri automate. Trebuie sa realizezi ca fiecare utilizator de Internet care ti se adreseaza este unic, si din acest motiv nu sunt recomandate raspunsurile-tip, automate. Decat sa oferi un astfel de raspuns, mai bine nu mai raspunzi deloc.

3. Profesionalism inainte de toate. Desi online-ul si mai ales retelele de socializare permit un ton informal, nu trebuie sa iti pierzi profesionalismul in relatia cu clientii sau potentialii tai clienti. Nu e o idee buna sa te contrazici cu ei, sa te certi sau sa jignesti. Vei fi penalizat grav si…in vazul tuturor.

4. Pe scurt, te rog. Raspunsurile pe care le oferi trebuie sa fie scurte si la obiect. Nu ii ameti pe utilizatori cu fraze lungi si intortocheate. Keep it simple!

5. Invata sa spui „Multumesc!”. De fiecare data cand un client iti relateaza un fapt interesant sau descopera ceva legat de produsele sau serviciile pe care le oferi, nu uita sa ii multumesti. Doar asa vei dezvolta o relatie de durata cu clientii tai.

6. Gaseste solutia. Vorbele frumoase au rolul lor, insa este imperativ ca pe langa „dulcegarii” sa vii si cu o rezolvare a problemei semnalate. In caz contrar, pregateste-te sa tai numele nemultumitului de pe lista de clienti.

Feedback clienti: Cu o vorba frumoasa nu se face primavara…

…insa fara nicio vorba frumoasa trebuie sa te pregatesti de furtuna. Este foarte important sa mentii vie legatura cu cei care te urmaresc in mediul online, caci doar asa se pot infiripa relatii frumoase si de durata. Bafta!