Oaia neagra Facebook: Unlike button
Zi de zi, brandurile se lupta pentru admiratia (a se citi like-urile) utilizatorilor celei mai populare retele sociale internaute. Conform unui studiu realizat de Lab42, jumatate dintre Facebook-isti considera ca pagina de Facebook a unui brand este mai importanta chiar decat website-ul sau. Dintre toate butoanele de pe Facebook, Unlike este se pare cel mai pacatos si le tot face cu ochiul utilizatorilor atat de pretentiosi.
Dar inainte sa vedem care este treaba cu rautaciosul buton, sa aflam, zic eu, de ce like-uiesc utilizatorii paginile…in the first place.
Mare adevar Facebook: unlike vine dupa like
Asadar, cei care s-au hotarat, brusc, sa pedepseasca un brand prin intermediul butonului Facebook Unlike, sunt fostii fani ai paginii. De ce au apasat ei Like? Ei bine, conform studiului amintit, 34% dintre cei interogati au ridicat degetul pentru diverse promotii si discounturi, 21% pentru cadouri si doar 14% si-au aratat astfel loialitate fata de brand.
Facebook Unlike pentru ca…
73% dintre cei care au rupt prietenia cu un brand spun au motivat actiunea lor ca reactie la numarul prea mare de postari, s-au legat de faptul ca brandul nu le mai era pe plac, de vreo experienta neplacuta legata de brand sau de nerespectarea confidentialitatii datelor personale.