facebook tool

Page Post Targeting Enhanced: un Facebook tool cu nume greoi…

…dar care a starnit mare agitatie printre posesorii de pagini de brand pe gingatul social. Daca pana acum advertiserii puteau targeta mesajele doar in functie de doua variabile: tara si limba, cu ajutorul noului Facebook tool ei se vor putea folosi de mult mai multe criterii in procesul de targetare: varsta, sex, locatie, status, educatie si loc de munca. Astfel, mesajele vor ajunge mai sigur la segmentele vizate din baza de fani.

Facebook tool, cu dragoste pentru online marketeri

Vestea a venit de la unul dintre membrii unui grup privat Facebook pentru social marketeri, care a postat la sfarsitul lunii iulie urmatorul mesaj, primit din partea Facebook:

„Page Post Targeting Enhanced

Astazi vom incepe rularea unei versiuni imbunatatite a uneltei Page Post Targeting pentru un procent mic din administratorii de pagini. In urmatoarele cateva saptamani aceasta va deveni disponibila pentru toate paginile. Cu ajutorul acestei noi functii, paginile isi vor putea selecta segmentele de fani ce vor putea vedea mesajele la News feed, in functie de criterii ca varsta, sex, locatie, limba etc.

Intreg continutul va ramane pe pagina, aceasta fiind singura modalitate ca prietenii fanilor targetati care nu intrunesc criteriile vizate sa vada povestile virale”.

Facebook tool…indiscret

In acest moment, advertiserii asteapta cu sufletul la gura momentul in care noul Facebook tool va fi disponibil tuturor. Cu bucurie, ei vor putea targeta in functii de criterii multiple si extrem de utile eficientei mesajului, putand dialoga cu fanii in mod mult mai personalizat.

Si iata cum, usor usor, reteaua care pornise de la un simplu instrument de transmitere a informatiilor se transforma intr-o baza de date extrem de bine segmentata, ajutandu-i pe advertiseri sa vorbeasca pe limbile diferitelor grupuri de fani. Sa ne intelegem bine, nu?