Facebook News Feed: link-ul catre succesul activitatii pe Facebook
Probabil te numeri si tu printre aceia care au considerat, si bine au facut, ca o activitate intensa pe retele de socializare este obligatorie pentru bunul mers al oricarui business. Dintre retelele de socializare despre care vorbesc, Facebook este de departe cea mai populara, atragand milioane de utilizatori romani.
Felul in care functioneaza pagina unei companii pe Facebook nu ti se pare un lucru greu de inteles, nu-i asa? Ai facut pagina, ai postat cateva lucruri interesante, ai reusit sa primesti suficiente like-uri astfel incat sa nu te faci „de ras” si acum stai relaxat crezand ca toata lumea e cu ochii pe tine. Din pacate, lucrurile nu stau chiar asa.Stiai ca 90% dintre cei care dau like paginii tale (Facebook fan page) nu se mai intorc? Desi singura metoda prin care acestia pot vedea continutul postat de tine pe pagina de Facebook se numeste: Facebook News Feed. Ceea ce se poate vedea pe aceasta coloana centrala sunt statusuri de la prieteni, pagini de Facebook, evenimente, fotografii, fotografii taguite, video, video taguite, cereri de prietenie.
Facebook News Feed: un teren pentru care se bat multi
Am stabilit ca 90% din sansele ca update-urile sa fie vazute de fanii paginii tale tin de aparitia acestora la categoria Facebook News Feed, mai exact la Top News. Pentru a supravietui in marea de postari zilnice si pentru a putea fi zarit de fanii paginii tale trebuie sa tii cont de cateva lucruri.
Pentru asta, voi lasa un specialist in examinarea retelelor sociale, Mari Smith, sa iti ofere sfaturile necesare pentru optimizarea activitatii tale pe Facebook astfel incat sa fii prezent la categoria Facebook News feed.
Sper ca sfaturile legate de Facebook News Feed sa iti fie de folos…
Si astept feedback-ul tau in acest sens.