Dat fiind numar mare de continut distribuit pe toate canalele online, a devenit din ce in ce mai greu sa generezi un continut care sa atraga si sa mentina atentia audientei pe perioade mai mari decat ordinul minutelor.
Daca vrei ca durata de viata a continutului sa depaseasca acest interval nesemnificativ de timp, iata cateva metode efciente si cum le poti pune in aplicare cu succes.
Mareste durata de viata a contintului
Distribuie continutul de cat mai multe ori
Indiferent care este obiectivul tau prin continutul pe care-l creezi, cu siguranta vrei ca el sa fie citit de audienta ta.
Cu toate acestea, probabil ca esti constient, sau, cel putin, ar trebui sa fii, de faptul ca atunci cand distribui continutul pe retelele sociale, acesta nu ajunge la un public foarte larg. De ce? Pentru ca majoritatea oamenilor nu isi petrece intreaga zi cautand lucruri interesante de citit pe Facebook sau Twitter.
Nici email marketingul nu este o metoda care iti garanteaza ca oamenii potriviti vor vedea continutul. De pilda, daca incluzi 3 articole intr-un newsletter si ai o rata de click de 15%, inseamna ca un singur articol ajunge la 5% dintre abonati. Ceea ce inseamna ca restul de 95% nu il vad, un procent considerabil, daca stam sa ne gandim.
Distribuirea in mod repetat a acelasi continut va genera mai mult trafic, comparativ cu distribuirea singulara.
Cum poti aplica metoda cu succes
In teorie, lucrurile par simple. Cu toate acestea, este o metoda cu care poti da gres foarte usor.
Pentru ca metoda sa functioneze cu succes, este esential sa creezi mai multe mesaje de social media pentru una si aceeasi postare si sa le distribui prin rotatie.
De asemenea, daca vorbim despre newslettere, o metoda eficienta de a prelungi durata de viata a continutului tau, astfel incat sa genereze mai mult trafic, este sa retrimiti newsletterele acelor abonati care nu au deschis emailul. Cu toate acestea, nu este o practica pe care s-o adopti de fiecare data cand trimiti un newsletter, ci mai degraba o practica la care poti apela atunci cand stii ca acesta include un articol reusit si de mare interes pentru abonatii tai. Astfel, te asiguri ca el ajunge la cat mai multi oameni.
Amplificarea continutului pentru impact dublu
Da, intr-adevar, ar trebui sa promovezi continutul creat si sa publici constant continut nou, dar este la fel de important sa nu uiti de cel deja existent.
Amplificarea continutului organic presupune sa investesti timp in metode si strategii suplimentare de distribuire pentru acel continut care a avut performante extraordinare in etapa de promovare.
Studiile demonstreasa ca atunci cand continutul este amplificat, nu doar promvoat, acesta iti va aduce rezultate vreme indelungata de la momentul publicarii lui, generand mai mult trafic, tocmai datorita distribuirii si cautarilor.
Specialistii in marketing recomanda ca articolul pe care alegi sa-l redistribui pentru a-l amplifica sa fie evergreen.
Cum poti aplica metoda cu succes
Inainte de toate, analizeaza performanta postarilor pe care le-ai promovat rimp de minimum 3 saptamani. Astfel, vei putea sa le identifici pe cele care au avut cele mai bune rezultate.
Amplifica cele mai bune postari prin continuarea campaniilor de promovare pe cananelele sociale.
O regula foarte importanta pentru a mari durata de viata a continutului, desigur, daca acest continut este evergreen si relevant pentru adueinta ta, este sa nu incetezi niciodata sa trimiti cat mai mult trafic in directia lui.