content writing

Content writing. De ce este important continutul pe care il postezi in online

Fie ca esti consultant SEO, specialist in link-building sau un mai mare internet marketer, content writing-ul sau, pe romaneste, crearea de continut trebuie sa fie una din prioritatile tale de top. Nu este dificil de inteles, cu siguranta, cat de important este sa creezi un continut de calitate, unic si relevant, iar apoi sa ii oferi aripi SEO pentru a se inalta cat mai sus in rezultatele oferite de motoarele de cautare.

Insa, content writing – crearea de continut ideal pentru cititori si pentru motoarele de cautare, este mai usos de spus decat de realizat, mai ales daca activezi intr-o industrie aglomerata.  Asadar, cum poti crea continut de inalta calitate, care sa fie distribuit in mod fericit pe canalele oferite la dispozitie de mediul online? Prin ce proces poti sa minimizezi timpul dedicat documentarii, gandirii articolului si sa maximizezi timpul alocat pentru crearea si distribuirea continutului?

Content writing: Secretul pentru un continut valoros

Iata care sunt etapele scrierii unui articol pe care se vor plimba ochii multor utilizatori de internet, conform seomoz.org:

1. Documentareacontent writing

  • Cauta subiecte relevante pentru industria in care activezi
  • Foloseste instrumente online pentru a-ti maximiza eforturile
  • Gaseste cele mai share-uite tipuri de continut
  • Tinteste subiectele populare si de actualitate

2. Ideile

  • Poti sa vii cu ceva nou?
  • Esti in stare sa produci continut unic?
  • Gaseste cel mai bun mod de prezentare a informatiilor
  • Foloseste-te de postari pe bloguri, videoclipuri si infografice

3. Plasarea

  • Creeaza o lista cu posibilele site-uri pe care poti plasa continutul
  • Incearca sa tintesti cat mai sus posibil
  • Subliniaza publicul tinta
  • Mobilizeaza-te cat mai repede cu putinta

4. Crearea

  • Nu te grabi sa vezi articolul terminat
  • Incearca sa cuceresti cititorii inca de la inceputul articolului
  • Include link-uri exterioare de calitate
  • Vino cu explicatii – fii cat mai de ajutor cu putinta

5. Publicarea

  • Respecta termenul pe care l-ai anuntat pentru publicarea continutului (in cazul in care ai facut asta)
  • Implica-te in discutiile care se pot isca pe marginea celor publicate de tine

6. Promovarea

  • Nu ignora continutul, odata publicat
  • Foloseste cat mai multe cai de promovare posibile
  • Construieste link-uri sanatoase catre articolul tau
  • Ai grija ca articolul sa fie luat la ochi de influentatorii din industria ta

Content writing is not a piece of cake…

Ar spune in limba universala a internetului mai toti content writer-ii de pe la noi si de peste hotare. Trebuie sa stii cum sa cuceresti doua lucruri total diferite: cititorii si robotii – motoarelor de cautare.