content management

Content management, intr-o lume virtuala din ce in ce mai exigenta

Pana nu demult, o prezenta online considerata consistenta se realiza doar prin cateva postari pe blog si cateva share-uri zilnice pe retelele sociale. Insa cum din ce in ce mai multe branduri si-au bagat nasul in lumea content marketing-ului, exigentele au inceput sa creasca si odata cu ele si calitatea continutului publicat.

Iata de ce, pentru a face fata asteptarilor din ce in ce mai inalte ale publicului internaut, e nevoie de mult tact si de si mai multa munca.

„You can no longer be good at just one thing, or two. It is a 10-thing world now  (and maybe a 20-thing world soon)” ~ Avinash Kaushik

4 tactici de content management de luat in consideratie

„Great Content Isn’t Great Until it’s Discovered, Consumed and Shared”

Degeaba ai publicat un infografic, un ebook sau un videoclip daca nu reusesti prin intermediul acestuia sa maximizezi reach-ul si engament-ul. Cumpararea de spatii publicitare online este o tactica potrivita pentru marile companii, ce dispun de bugete de marketing online pe masura, insa nu si pentru companiile micute, cu bugete reduse. Intelegerea modului in care publicul tinta descopera, „consuma” si actioneaza asupra continutului este o miscare importanta in directia creerii unui continut valoros, cu impact semnificativ asupra dezvoltarii afacerii tale.

„Facts Tell, Stories Sell”

Povestile sunt puntea de legatura dintre branduri si consumatori. Fiecare companie are o poveste de spus, poveste care are rolul de a-l fermeca pe consumator, si de a tine brandul in unul din locurile luminoase ale memoriei acestuia. Fiecare bucata de continut publicat trebuie sa completeze si sa complimenteze ceea ce a fost publicat pana la momentul respectiv, astfel incat cititorul (consumatorul) sa ramana sub „vraja” povestii.

Creative Content Marketing is About Results, Not Awards

Multi dintre creativii care activeaza in mediul online tanjesc dupa recunoasterea talentului lor scriitoricesc. Iar acest lucru nu e tocmai de blamat, asta numai daca efortul lor este concentrat in directia convertirii vizitatorilor in fani, a prospectilor in cumparatori si a dezvoltarii business-ului. Daca (extra) apar si aprecieri critice favorabile legate de creativitatea copywriter-ului, e si mai bine!

Brand Leadership & Creativity + Customer Empathy = Content Marketing Results

Cam asta ar fi formula succesului: un mix intre intelegerea tendintelor in continua schimbare ale consumatorilor, precum si a preferintelor de consum…de continut, peste care se presara un „praf” de inovatie a content-ului.

Inainte ca ei sa ne citeasca, e musai sa ii citim noi pe ei (pe consumatori, normal!).

 

Sursa: toprankblog.com