Clientul – modalitati de abordare online
Clientul – am ales intentionat singularul – este centrul „universului” oricarei afaceri, a oricarui demers de „business”. In ceea ce priveste actiunile de online marketing, de content marketing, este important ca atunci cand „vorbim” sa nu o facem ca si cum ne-am adresa unei mase compacte fara chip, ci sa credem ca vorbim cu clientul, client care are chip, preferinte, personalitate, drept la replica.
Clientul…la persoana a doua singular
- Clientul este persoana in jurul careia trebuie sa se concentreze strategia de marketing, pe care trebuie sa o vada mereu in fata ochilor copywriter-ul, careia ii „dedici” toate eforturile de perfectionare a activitatii, cea cu care trebuie sa realizeze o legatura trainica specialistii de social media.
- Clientul are 5 simturi. Echipa de marketing trebuie sa stie in orice secunda ce isi doreste clientul sa vada, sa auda, sa miroasa, sa atinga, sa guste.
- Clientul – iti este fidel tie sau… te mai inseala si cu alte companii; el iti vede sau nu postarile de pe retelele de socializare; el iti afecteaza profitul, insa nu e doar un numar; el e complex.
Vrei sa ii… castigi inima?
You can make more friends in two months by becoming interested in other people than you can in two years trying to get other people interested in you.
Iata cum poti face acest lucru:
Fa-i sa se simta importanti – arata-le aprecierea ta si incurajeaza-i.
Starneste-le…dorinta! „Singura metoda de pe lumea asta prin care poti sa ii influentezi pe altii este sa le vorbesti despre ceea ce isi doresc si sa le arati cum pot obtine acele lucruri. ” (Dale Carnegie)
Zambeste-le! In scris? De ce nu? Scrie intr-o maniera prietenoasa, optimista. Spread the love!
Personalizeaza! Aplica lucrurile pe care le cunosti pentru a personaliza mesajul cat de mult posibil.
Vorbeste folosind lexicul…nevoilor clientilor.