Campanii de promovare de Sarbatori pe Social Media
Pana de Sarbatori a mai ramas mai putin de o luna, iar competitia devine din ce in ce mai acerba in ceea ce priveste acele campanii de promovare pline de lumina sarbatorilor. Oricare ar fi mediul principal de difuzare al numeroaselor campanii de promovare din perioada sarbatorilor, Social Media este la datorie pentru a extinde viata si raza de actiune a campaniilor.
Cum reusesti sa obtii campanii de promovare eficiente in perioada sarbatorilor, cand toata lumea se da peste cap pentru a capta atentia si…banii consumatorilor? Ei bine, cu putin ajutor din partea prietenilor din online numiti „retele sociale” totul devine putin mai usor…
Campanii de promovare de Sarbatori, promovate de utilizatori
Iata cum te poate ajuta Social media sa ai campanii de promovare rasunatoare in perioada cadourilor:
1. Creeaza continut valoros pentru ca fanii tai sa il raspandeasca. Acestia nu vor da pur si simplu Share unei campanii de promovare, in cazul in care nu le atrage atentia intr-un fel. Ii poti atrage prin umor, prin vorbe iscusite, insa cel mai bine functioneaza in perioada sarbatorilor… ofertele de discount.
2. Include un apel la actiune si o promisiune! Chiar daca ai un continut valoros, unii utilizatori se pot dovedi usor egoisti cu cele citite si se vor abtine de la a le impartasi. Din acest motiv, este indicat sa le sugerezi acestora sa le spuna si prietenilor despre campania ta, promitandu-le anumite beneficii in schimbul…”serviciului”: intrarea intr-o tombola, un cupon cadou etc.
3. Personalizeaza-ti mesajul pentru fiecare retea de socializare in parte. O groaza de campanii de promovare cresc in online. Insa exista si multe care mor prematur, iar prima cauza pentru moartea lor o reprezinta mesajul impersonal. Retelele de socializare nu sunt in niciun caz locul in care putem sa punem un “afis” care sa anunte derularea unei anumite campanii de promovare. Nu! Publicul din acest mediu trebuie incitat, in functie de preferintele pe care tu le cunosti (sau ar trebui sa le cunosti) atat de bine…
4. Participa la conversatiile iscate pe seama campaniei desfasurare si tine „flacara” discutiilor aprinsa pentru cat mai mult timp. Doar asa interesul se va mentine viu pentru campania ta, atat in online cat si in offline.
Social Media: telefonul fara fir pentru campanii de promovare
Personal, intru in categoria consumatori care afla despre multe campanii de promovare din Social Media. Si sunt convinsa ca sunt multi ca mine… Cum le spun prietenilor despre acele campanii de promovare care mi se par atractive? Tot prin Social Media. Integrarea Social Media in campaniile de promovare este si va ramane pentru mult timp probabil o miscare inteligenta, pe care ar fi bine sa o inveti.
Tu cum iti inspiri clientii sa iti promoveze propriile campanii de promovare?