Algoritmul Instagram: cum va funcționa?
O rețea cu peste 400 de milioane de utilizatori în lumea întreagă, Instagram a avut un parcurs ascendent încă de la apariție și până acum. S-a bucurat de popularitate chiar și în România, unde, la începutul acestui an, a înregistrat un milestone impresionant: peste un...
Acum, audienta poate fi targetata pe Facebook gratuit
Facebook vine cu vesti bune pentru specialistii Social Media. Pana de curand, filtrarea audientei in functie de interese era accesibila doar pentru posturile sponsorizate, contra-cost. Audienta organica a posturilor de pe Facebook putea fi targetata in functie de...
Mult asteptatul buton Dislike apare sub forma de Reactions pe Facebook
Utilizatorii Facebook si-au dorit dintotdeauna un buton Dislike, iar Zuckerberg nu a intarziat cu un raspuns. Mai mult sau mai putin pe placul internautilor, solutia gasita de dezvoltatorii Facebook a creat controverse in mediul online. Asadar, optiunea Dislike nu va...
Top 5 greseli de evitat cand te promovezi cu Adwords
Atunci cand creezi si implementezi o campanie publicitara prin intermediul Adwords, plaja de posibilitati este imensa. Fie ca optezi pentru reteaua Search, pentru a ajunge cat mai sus in cautarile utilizatorilor Google, fie ca alegi sa te promovezi prin reteaua...
INTERVIU: Ioan Dan Niculescu, coordonator de brand al campaniei online Klaus Iohannis Președinte
Ioan Dan Niculescu, despre campania de pe Facebook a președintelui: „Un public matur și tratat cu respectul cuvenit știe ce fel de președinte își dorește” Echipa din spatele campaniei de pe Facebook a lui Klaus Iohannis a fost, după cum spune responsabilul de branding...
Publicitate online vs. publicitate traditionala
Tinand cont de caracteristicile prielnice pentru publicitate de care mediul online se bucura, exista o serie de avantaje punctuale care pot transforma advertisingul pe Internet intr-un upgrade al publicitatii traditionale. Insasi definitia pentru publicitate...
Secretul tau pentru un Email Marketing de succes
Email marketing-ul iti poate ajuta business-ul sa ramana conectat cu clientii si prospectii. Insa exista o diferenta mare intre pur si simplu a adauga adrese de email in lista ta de contacte si demararea unei campanii inteligente de email marketing, care sa genereze...
Cum sa compui un titlu care atrage atentia cititorilor
Titlul (in engl. “headline”) este primul si, de multe ori, singurul lucru cu care interactioneaza un potential cititor online. Titlul este o promisiune, iar fara o promisiune convingatoare care poate transforma un utilizator de internet in cititor al continutului tau,...
10 metode prin care Social Media sprijina eforturile SEO
Content marketing inseamna informarea si distrarea audientei, social media e despre promovare, iar SEO se ocupa cu marcarea continutului astfel incat acesta sa fie gasit de audienta, nu-i asa?! Ei bine, nu! Toate trei lucreaza impreuna pentru acelasi mare scop:...
Cum iti imbunatatesti strategia SEO cu ajutorul Facebook
In ultima vreme am tot adus in discutie legatura dintre SEO si retelele sociale, considerand social media o parte foarte importanta din strategia de castigare a motoarelor de cautare. Pentru moment propun sa ne concentram atentia pe cea mai faimoasa dintre toate,...