Tehnica Skyscraper si impactul asupra continutului
In cercurile de marketing de continut, tehnica Skyscraper prinde din ce in ce mai multa amploare. Iar acest lucru are un impact decisiv asupra continutului. Ce este tehnica Scyscraper pentru continut? Daca nu esti familiarizat sau nu ai aplicat pana acum conceptul de...
Este Marketing Automation viitorul marketingului?
Marketing automation incepe treptat sa-si intre in drepturi. Din ce in ce mai multe agentii si companii incep sa vada avantajele si rezultatele strategiilor de marketing automation. In medie, 49% dintre companii folosesc marketing automation si mai mult de jumatate...
Cum sa-ti alegi un nume de domeniu potrivit
O decizie care, o data luata, te va urmari pentru o perioada foarte lunga de timp este alegerea unui nume de domeniu. Daca te afli intr-o astfel de situatie, cel mai probabil ai deja o lista de optiuni pentru numele domeniului tau. Insa, ce aspecte practice ar trebui...
Experienta utilizatorului: esentiala pentru succesul campaniilor de marketing
Astazi, toti cumparatorii sunt inteligenti, priceputi, in goana dupa timp si se afla intr-o necesitate perpetua ca nevoile lor sa fie indeplinite in doi timpi si trei miscari. Indiferent ca o fac de la birou, in masina, metrou, cand asteapta la rand intr-un magazin,...
Buyer Persona: 3 greseli de evitat
Sa fim sincer, nimeni nu mai are nevoie de mesaje irelevante de marketing. Pentru a iesi in evidenta intr-o era in care 91% din marketeri creeaza continut specific. este esential sa investesti in informatii relevante. Ce/cine este buyer persona? Buyer Persona este...
Marketingul de continut – tendinte si directii in 2017
Pentru ca deja trecem de jumatatea acestui an, nu putem sa nu ne intrebam inca de pe acum incotro se va indrepta marketingul de continut, ce trenduri si directii va aduce 2017. Marketingul de continut: tendinte si directii in 2017 Schimbarile se anunta a nu fi majore,...
Seo Off-Page pentru incepatori
Optimizarea pentru motoarele de cautare sau SEO cuprinde doua componente cheie: SEO On-Page si Off-Page. Scopul optimizarii este acela de a face website-ul vizibil pentru utilizatori si usor de inteles pentru motoarele de cautare. Off-Page Seo pentru incepatori...
5 greseli frecvente in Marketingul de Continut
Noile evolutii tehnologice care au avut loc in ultimii ani au determinat schimbari radicale in comportamentul consumatorului. Astazi, consumatorul obisnuit cu greu mai poate fi atins de strategiile de marketing traditionale cum este marketingul prin intrerupere....
Facebook, Youtube, Twitter si Microsoft au semnat un „hate speech code” cu UE
Comisia Europeana impreuna cu marile companii informatice Microsoft, Youtube, Twitter si Facebook, au facut recent public un nou cod de conduita (hate speech code), proaspat semnat, care va impune o serie de noi reguli (sau restrictii?) in mediul online. Sub voalul...
Profilul consumatorului – cel mai important pas în strategia de marketing
Orice afacere, fie ea online sau offline, se adresează unui anumit public format din (potențiali) clienți, fără de care nu ar putea exista. Ei bine, după cum probabil știi deja, doar cunoscându-ți clientul foarte bine vei putea să îl abordezi cum își dorește și să îi...