SEO fără secrete – recomandările experților
Auzim tot mai des despre SEO în ultima vreme, despre cât de important e să "dai bine" pe lista de rezultate de pe Google, despre cât e de necesară vizibilitatea în mediul online și despre câte și mai câte. Din fericire, noi nu vrem să subliniem pentru a 1000-a oară...
Algoritmul Google RankBrain privit la microscop!
Titanii de la Google au comis-o din nou și nu în sensul îndoielnic promovat de Britney Spears în "Oups, I did it again" - Google au lansat RankBrain, un nou algoritm care permite procesarea și sortarea rezultatelor căutărilor online într-o manieră de-a dreptul...
Continutul generat de utilizatori si impactul asupra brandurilor
Nu mai este un secret faptul ca, astazi, consumatorii au preluat controlul asupra mesajelor transmise de marketeri. Ei decid unde, cand si cum vor sa interactioneze cu diferite branduri. Mai mult decat atat, impartasesc experientele avute si parerile despre produse si...
Comportamentul de cumparare al consumatorului – mai imprevizibil ca niciodata
Astazi, consumatorul nu mai urmeaza schema prestabilita a palniei de marketing. Modalitatea in care acesta ia decizia de cumparare si face achizitia s-a schimbat. In consecinta, marketerii ar trebui si ei sa adopte o abordare distincta, o data cu aceasta schimbare...
Cum sa maresti durata de viata a continutului
Dat fiind numar mare de continut distribuit pe toate canalele online, a devenit din ce in ce mai greu sa generezi un continut care sa atraga si sa mentina atentia audientei pe perioade mai mari decat ordinul minutelor. Daca vrei ca durata de viata a continutului sa...
Cel mai important pas in crearea continutului: sfaturi de la 10 experti in domeniu
Daca esti in cautarea de noi modalitati pentru a-ti imbunatati continutului, iata ce au de spus cei mai apreciati si de succes experti din domeniu. Cel mai important pas in crearea continutului, potrivit expertilor Joe Pulizzi, fondator al Content Marketing...
E-mail marketing in abordarea specialistilor
In marketing, e-mailul si continutul sunt interconectate. Abonatii sunt esentiali pentru succesul unei afaceri si nici un canal de distribuire a continutului nu este la fel de eficient precum e-mailul. Un procent de 93% dintre marketerii B2B folosesc e-mailul pentru...
Cum sa creezi continut de exceptie: reguli esentiale
Dr. Atul Gawande, chirurg generalist si autorul cartii The Checklist Manifesto: How to Get Things Right, sugereaza ca aplicarea unor simple liste atat procedurilor medicale complicate, cat si celor de rutina, poate influenta rata lor de succes. Gawande puncteaza un...
Cunoasterea audientei – cheia reusitei in strategiile de marketing
In urma cu mult timp, cercetarea pietei era o practica pe care o adoptau numai companiile mari, care dispuneau de capitalul necesar pentru a o intreprinde. Astazi, inovatiile in ceea ce priveste cercetarea pietei ofera o gama larga si foarte variata de servicii in...
Probleme in crearea continutului si cum pot fi solutionate
Industria marketingului de continut a suferit numeroase schimbari in ultimii 10 ani. Initial, obtinerea comentariilor, vizitatorilor etc. era usoara, avand in vedere ca volumul continutului online era unul redus. Treptat, toate companiile mari si mici au adoptat...