Resursele superumane: trend major in anul 2019
Reactia foarte importanta a oamenilor cu privire la companiile majore din domeniul tehnologiilor si ingrijorarea lor cu privire la puterea acestora, la intimitatea pe care o au utilizatorii si la posibilitatea existentei a diverse tipuri de manipulari este unul dintre...
5 pasi pentru a crea un tab personalizat pe o pagina Facebook de business
Sa presupunem ca ti-ai creat deja o poza de coperta perfecta pentru Facebook, ca postezi in mod regulat continut care atrage angajament pe social media si ca pagina ta de Facebook este complet optimizata pentru designul Timeline-ului. Adica… exact ce te-ai astepta de...
Micro-influenceri versus macro-influenceri
Ce sunt micro-influencerii? Ce sunt macro-influencerii? Cum functioneaza ei si cum te pot ajuta? Care dintre categorii functioneaza cel mai bine in cazul tau si care iti va aduce cele mai bune rezultate? Vom incerca sa gasim pe rand raspunsuri la aceste intrebari....
Design-ul simplu – 9 pasi spre cel mai bun design de website
Designul simplu pentru site-uri web este de departe cea mai buna strategie atunci cand vrei sa iti construiesti un site. Este un fapt sustinut de nenumarate studii si grupuri de analiza. Simplificarea designului site-ului poate face diferenta intre succes si esec...
Mobile-First Index: Ce e și cum ne afectează?
Ipoteza e în dezbatere de aproape un an, circulă zvonuri, se vehiculează tot felul de viziuni apocaliptice despre sfârșitul internetului – da, vorbim despre transferul de… prioritate (dacă o putem numi astfel) a indexării dinspre desktop către mobil sau mai...
Publicitatea/Reclamele pe Facebook – specificatii si dimensiuni (varianta 2018)
Reclamele pe Facebook pot fi un mod incredibil de eficient pentru a ajunge la publicul tau tinta. Iar in 2018 este din ce in ce mai clar pentru toata lumea ca, pentru a putea ajunge in punctul in care sa isi maximizezi impactul continutului de pe Facebook, este nevoie...
Review-urile in comertul electronic – necesitate si utilizari
61% dintre clienti care prefera sa faca shopping online citesc review-urile inainte de a lua o decizie de cumparare, acesta fiind de altfel si motivul pentru care review-urile sunt in acest moment esentiale pentru site-urile de comert electronic. Review-urile...
CTR vs SEO – cine are ultimul cuvânt?
Cine are ultimul cuvânt, cine domină, cine "cântărește" mai greu în acest basm online modern despre ierarhia și clasificarea paginilor web: CTR (click-through rate sau rata de click-uri) sau criteriile SEO? Dezbaterea e în derulare de câțiva ani deja, însă rămâne un...
Optimizează-ți site-ul pentru căutarea vocală
Lumea e în perpetuă mișcare și e de înțeles - mobilitatea reprezintă unul din factorii principali care au condus la evoluția și revoluția business-urilor, job-urilor, chiar și a sectorului privat al vieții noastre. Căutarea informațiilor pe baza unei comenzi vocale În...
Google iubește articolele „In-Depth”
Conform unui studiu publicat de Google, 10% din utilizatori doresc să obțină rezultate detaliate, prezentate într-un format cuprinzător, susținut de cifre și date statistice atunci când caută ceva pe internet. 10% e un procentaj încurajator pentru generația de...