<h2>Online Marketing Blog</h2>

Link building: acest „pretios” al SEO

Ce inseamna link building? Vorbeam in post-ul anterior de tehnici SEO white-hat si black-hat si despre felul in care Google face departajarea metodelor folosite in campaniile SEO. Link buildingul (atragerea de link-uri catre site), care se poate incadra la ambele...

citește mai mult

White-hat vs. black-hat in SEO

White-hat vs. black hat: "magie" alba vs. "magie" neagra in online Acum cateva luni, Matt Cutts a postat pe channel-ul GoogleWebmaster de pe youtube, un video prin care oferea un raspuns la intrebarea: „Google considera SEO ca fiind SPAM?”. Pe scurt, raspunsul oficial...

citește mai mult

Instrumente de monitorizare online

Instrumente de monitorizare Social media. Ce „mesterim” cu ele? Despre importanta utilizarii Social Media in procesul de marketing online al unei companii am tot discutat. Am atins putin si subiectul monitorizarii online, in ceea ce priveste reputatia unei companii, a...

citește mai mult

Greseli frecvente in blog marketing

Greseli frecvente din care poti invata... Desi multi dintre noi am invatat si invatam de multe ori din greselile proprii, lucru foarte sanatos de altfel, este si mai bine atunci cand reusim sa invatam din greselile altora, nu-i asa? In acest sens, entepreneur.com a...

citește mai mult

Articole online…la masurat

Articole online: marimea...conteaza Pentru cine conteaza?! Lungimea unui articol influenteaza, pe langa toate celelalte instrumente de optimizare, felul in care Google indexeaza un articol. Pe langa importanta pe care o are lungimea unor articole online in felul in...

citește mai mult

Instrumente de marketing…tribal

Instrumente de marketing...nou Si nu, nu este o greseala de redactare... Am citit de curand un articol cu un titlu extrem de inspirat: Marketingul a murit! Traiasca Marketingul! Marketingul nou, cel al secolului retelelor sociale, este unul care s-a adaptat la nevoile...

citește mai mult