<h2>Online Marketing Blog</h2>

De la brand traditional la brand social

Brand social, produs al epocii Social Media Pe masura ce ne adancim in epoca de aur a social media, companiile nu isi mai permit luxul de a avea un monolog de genul: “Noi suntem cei mai tari! Crede-ne pe cuvant!”. In acelasi timp, ele, companiile, nu isi permit nici...

citește mai mult

Despre branduri…intr-o nota umoristica

Parerea consumatorilor despre branduri... ...nu este de multe ori cea pe care si-o imagineaza si si-o doresc companiile, care investesc sume importante pentru a cosmetiza imaginea acestora. Logo-ul este o parte fundamentala a unui brand si, din acest motiv, o felie...

citește mai mult

Page Speed: cu piciorul pe acceleratie

Page Speed: cand viteza mare nu este pedepsita Intr-unul din articolele precendente am enumerat viteza de incarcare a paginii (Page Speed) ca unul dintre metodele white-hat recomandate de Google pentru  SEO, insa nu am lamurit exact cat de importanta este viteza de...

citește mai mult

Ce este PageRank-ul?

Ce este PageRank-ul si de ce e bine sa fie mare Nu trebuie sa fii specialist in SEO ca sa stii ca daca PageRank-ul unei pagini este mare, e de bine... Dar inainte sa intram in detalii, sa vedem mai intai ce este PageRank-ul. Iata ce ne povestesteste Wikipedia despre...

citește mai mult