Instrumente de promovare a articolelor uitate
Tu ce instrumente de promovare folosesti pentru resuscitarea continutului? Ai pus toata inima, mintea si sufletul intr-un articol si acum sta uitat de lume intr-un coltisor al internetului? Din pacatea, popularitatea unui articol poate sa scada indiferent de cat de...
Cu strategia social media la stilist
Strategia social media: 3 idei pentru infrumusetare Desi este unul dintre cele mai libere spatii de interactiune cu clientii si restul audientei, social media ne reprezinta brandul la fel cum face orice alt spatiu publicitar, si din acest motiv trebuie sa avem grija...
Google keywords: reteta perfecta
Google keywords, cheia catre un SEO reusit Sa ne gandim la continutul pe care il publicam pe internet ca la aluatul pentru o prajitura. Ei bine, pentru a fi gustat si placut de cat mai multa lume aluatul nostru trebuie sa contina anumite ingrediente, cum ar fi...
Specialisti SEO atrag atentia
Specialisti SEO, despre lucrurile pe care le urasc vizitatorii unui site Primul lucru si cel mai important, zic eu, atunci cand vine vorba de content marketing, este sa nu iti enervezi vizitatorii. Daca esti destul de norocos, si printr-o „minune” SEO un utilizator de...
Planul de marketing de continut: partea mai putin vizibila
Planul de marketing, dintr-un unghi neasteptat Atunci cand elaboreaza planul de marketing de continut, cei mai multi dintre marketeri isi concentreaza atentia pe bloguri, e-books, webinare, comunicate de presa, materiale video si alte elemente tipice pentru content...
Socializare online… in scop business
Socializare online: eficienta inainte de toate Atunci cand pui bazele unei strategii de promovare prin social media, una dintre primele decizii pe care trebuie sa le iei este alegerea canalelor social media pe care le vei utiliza. Fiecare retea sociala are...
Promovarea blogului sau promovarea unui mijloc de promovare
Promovarea blogului: o chestiune migaloasa? De-a lungul timpului, blogurile au reusit sa evolueze de la simple jurnale online la instrumente de marketing, de promovare a unei afaceri. Cei pentru care blogging-ul este mai mult decat un hobby, cei care isi fac cunoscuta...
Promovarea online prin continut si 7 pacate de moarte – partea II
Promovarea online prin continut si ispitele ei In articolul trecut am inceput o enumerare a „pacatelor” si am lasat lista deschisa pentru inca 4 pacate la care sunt vulnerabili cei care incearca promovarea online prin publicarea de continut. Sa vedem asadar restul de...
Promovarea online prin continut si 7 pacate de moarte – partea I
Promovarea online cu ajutorul continutului Ei bine, acest tip de promovare online este unul dintre cele mai populare instrumente de marketing online. Succesul sau vine din faptul ca, facuta in mod inspirat, o astfel de promovare poate conduce la o vizibilitate...
Optimizare pagini de brand
Optimizare pagini de brand, in era Timeline De curand, toate paginile companiilor/ brandurilor au trecut la Facebook Timeline si multi s-au trezit peste noapte cu un nou format, pe care nu reusesc sa il exploateze la maxim. Fiind vorba de o noutate, este de inteles ca...